10 Reacties

4 maanden geleden

Niet, het komt hier zoals het komt, elke dag anders nog. Wel houd ik die wakker tijden zoveel mogelijk aan, maar nu met een slaapregressie van 4 maanden en sprongetje is het rommelig. Ze is 18 weken en ideaal zou zijn als ze tegelijkertijd met grote zus zou gaan slapen. Maar de realiteit is dat ze vaak pas echt gaat slapen als wij naar bed gaan😅

4 maanden geleden

Ik kijk alleen naar wakkertijd soms lukt überhaupt slapen rond 17.00 niet en dan gaan we om 18.00 na boven pjyama slaapzak fles en dan in bed 18.15

4 maanden geleden

Preecies dit. Hier vaak 2x 30 minuten in de ochrend, dan langere middagslaap ergens rond 1 tot uiterlijk 3 uur wakker maken en dan half 5 a kwart voor 5 slaapje 4 tot uiterlijk kwart over 5 en dan gaat ie vrij rustig de nacht in rond 7. Anders hebben we echt een krijsende baby savonds of 1 die in bed vrolijk naar je lacht. Smorgens ergens tussen 7 en half 8 wakker als je z'n break van half 6 niet meetelt😅

4 maanden geleden

Ik zeg dit wel, maar vanmorgen ietsje langer blijven liggen, nu sliep hij tot 10 (45min)dus nu is dat alles in de soep😅🤣

4 maanden geleden

Vraagje als jullie kindje in de ochtend bijvoorbeeld een uurtje slaapt en dan wakker wordt, halen jullie hem of haar dan uit bed? Ik wieg meestal een paar min en dan slaapt ze weer verder dus zij doet altijd 2 lange slaapjes van 2,5 uur en soms aan het einde van de dag nog een dutje, maar geen 4 slaapjes.

4 maanden geleden

Reactie op Bvandijk11

Vraagje als jullie kindje in de ochtend bijvoorbeeld een uurtje slaapt en d ...
Geprobeerd. Lukt met de middagslaap wel vaak, maar in de ochtend lijkt de slaapdruk dan weg en rond 10 uur weer voeding dus hongerig. 😅 middagslaap doe ik wel eens voeden en dan weer jn slaap brengen.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ik zeg dit wel, maar vanmorgen ietsje langer blijven liggen, nu sliep hij t ...
Hahaha ja altijd zo dit😂

4 maanden geleden

Reactie op Bvandijk11

Vraagje als jullie kindje in de ochtend bijvoorbeeld een uurtje slaapt en d ...
Hier lukt dat ‘s ochtends eigenlijk nooit. ‘S middags weleens met de borst maar duurt dan vaak ook 45 min ofzo voordat hij weer slaapt

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik kijk alleen naar wakkertijd soms lukt überhaupt slapen rond 17.00 niet ...
Als ik dat doe tegenwoordig heb ik ik.6:00 uur sochtends een lachend, wakker kind wat eeeeecht niet meer gaat slapen😅

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Als ik dat doe tegenwoordig heb ik ik.6:00 uur sochtends een lachend, wakke ...
Ja klopt om 6 wil ze een fles en blijft daarna wat onrustig ik zet gewoon de babyfoon uit. Echt schreeuwen hoor ik wel het onrustige niet dus als ik niet reageer valt ze alsnog in slaap tot 7 zoiets