Ik ben op zoek ver vergelijking verhalen en hoe jullie ermee omgaan.
Onze dochter is 6 maanden, heeft de 1e 2 maanden borstvoeding gekregen, kreeg ong om de drie uur. Hiermee gestopt en overgegaan op flesvoeding in het begin ging het goed aantal was netjes op richtlijn. Na de 4 e sprong is dit veranderd. Drinkt ong. Over de gehele dag om de 3 u 100 ml. Savonds en snachts komt ze hierdoor om het in 't behalen lijkt het wel. Van alles geprobeerd : om de drie uur geven, gewoon op verzoek zodat ze meer drinkt en slaapt, om de 4 uur geven zodat ze meer gaat drinken, zodat ze snachts niet komt
Ik geef om 22.u wel standaard ook al wordt ze niet wakker, de droomvoeding zodat ze snachts niet komt maar dit werkt ook niet. Er komt nu wel beetje regelmaat en laat 5 a 6 u tussen. Ik weet dat het misschien normaal is maar doordat ze overdag best weinig drinkt ben ik het zelf beetje beu.
Nu vraag ik me af misschien is dit gewoon normaal hebben meerdere kindjes dit? Onze andere dochter was zeer slechte drinker maar sliep ook gewoon van 20u savonds tot 6 u sochtends. Maar maar deze dame werkt dat niet 🙈
Ben heel benieuwd