17 Reacties

2 jaar geleden
Wat ik heb geleerd van m鈥檔 verloskundige is dat als je geen krampen ervaart en of geen helderrood bloedverlies hebt, je je geen zorgen hoeft te maken.
Je baarmoedermond is gewoon extra doorbloed en bij inspanningen of gemeenschap enzo kan er gewoon een wondje ontstaan.
Ik hoop voor je dat het goed komt 馃挄

2 jaar geleden
Ik heb zelf heel veel bloedverlies gehad de afgelopen week en tegen mij zeiden ze dat er nog steeds een kans is op een gezonde zwangerschap (ik moet nog 10 dagen afwachten omdat ze me bij de echo helaas pas op 4 weken schatte). Het kan heel veel redenen hebben en hoeft dus helemaal geen miskraam te zijn.

2 jaar geleden
Ik ben nu 6+4 weken zwanger, vanaf 5 weken h茅茅l veel helderrood bloed verloren + stolsels. Vergelijkbaar met menstruatie. Overtuigd dat ik een miskraam had.. ondanks het vele bloedverlies wat ik al meerdere keren heb gehad doet ons kleintje het hartstikke goed. Sterke hartslag & perfect op schema 鉂わ笍. Dus denk zelf dat het niks zegt allemaal..

2 jaar geleden
Reactie op JoKro1992
Ik ben nu 6+4 weken zwanger, vanaf 5 weken h茅茅l veel helderrood bloed verlo ...
Bedankt voor reactie, maar ik denk dat ik toch een mk aan het krijgen bent, mijn hcg en progesteron zijn aan het dalen..
Als het een mk is dan is het op geen jaar tijd mijn 3de 馃様馃挃

2 jaar geleden
Reactie op JoKro1992
Ach nee toch.. hoe weet je dit? Hebben ze bloed geprikt? En evt ook een ech ...
Ik ben in de ochtend na spoed geweest en daar hebben ze een echo gedaan, ( zie foto ) ze kon mijn niet zeggen of een foetus was of niet.. in de namiddag ook bloed laten trekken. 2 weken geleden was mijn hcg 3353 en progesteron 27. Vandaag was het 2390 en progesteron 9,... dat is dus geen goed teken

2 jaar geleden
Vreselijk wat een spanning 鈽癸笍 Ik had het deze week ook, met spoed een echo gehad. Ik wens en hoop het beste voor je 馃崁馃檹

2 jaar geleden
Reactie op Zoetje28
Ik ben in de ochtend na spoed geweest en daar hebben ze een echo gedaan, ( ...

Oh nee 馃槥

2 jaar geleden
Reactie op JoKro1992
Ik ben nu 6+4 weken zwanger, vanaf 5 weken h茅茅l veel helderrood bloed verlo ...
Hoe veel dagen heb je last gehad van helderrood bloed en stolsels voor dat het over was? Heb hier zelf namelijk nu ook last van nu 2 dagen bruine uitvloeiing en nu 3 en 4 dag rood bloed bij het afvegen en kleine stolsels en slijm niet elke keer en heb gisteren een echo gehad en zag er goed uit en het hartje klopt goed vind het zo eng is onze eerste.

2 jaar geleden
Reactie op Mar19973
Hoe veel dagen heb je last gehad van helderrood bloed en stolsels voor dat ...
Het is vorige week maandag begonnen (ik was toen 5 weken) toen bijna dagelijks of soms 1 dag er tussen. Laatste keer dat ik het heb gehad was afgelopen maandag (was toen 6 weken). Maar het zou me niet verbazen als het binnenkort weer een keer gebeurd 馃お. Het heeft me wel heel onzeker gemaakt, dus ik snap je wel heel goed. Maar als jij ook een goeie echo hebt gehad dan is het bij jou ook goed denk ik鉂わ笍

2 jaar geleden
Reactie op JoKro1992
Het is vorige week maandag begonnen (ik was toen 5 weken) toen bijna dageli ...
Ja dat snap ik helemaal het maakt mij ook heel erg onzeker. Hoop dat het allemaal goed blijft gaan en dan het bloeden snel stop werd vanochtend wakker alleen maar bruine afscheiding en nu weer buikpijn en weer richting het rode met stolsels ik heb vandaag gelukkig weer contact met de verloskundige en hopen dat ik misschien weer langs mag komen na het weekend.

2 jaar geleden
Reactie op Mar19973
Hoe veel dagen heb je last gehad van helderrood bloed en stolsels voor dat ...
Heb nu ook sinds gister bruine/roze afscheiding en sinds net rood bloedverlies met paar kleine stolsels. Hopelijk was het eenmalig馃 donderdag echo ben dan 8 weken. Ben zo zenuwachtig en bang dat het mis is 馃様
Hopelijk dat bij jou goed blijft gaan鉂わ笍