16 Reacties

één maand geleden

Mijn dochtertje eet net als wij eigenlijk qua groente en fruit etc. Alleen flessen wil ze idd helemaal niet meer denk dat ze 300 ml Max drinkt

één maand geleden

Hier ook kan steeds flessen weggooien en weet echt niet wanneer ik welke hapje moet aanbieden kwa tijden

één maand geleden

Hier hetzelfde!

één maand geleden

Ohh gelukkig herkennen jullie je ook hierin.. kzal bijna bang zijn dat ik te weinig geef maar ze wilt echt niet meer

één maand geleden

Reactie op okok33

Ohh gelukkig herkennen jullie je ook hierin.. kzal bijna bang zijn dat ik t ...
Hier ook elke fles is een drama behalve de droomvoeding van 11 uur dan drinkt die 140 de rest van de dag kom ik niet boven de 60 uit vind ook balen zoveel hapjes eet die van mij ook niet

één maand geleden

Ik vind t ook heel moeilijk. Zo zoekende naar goede tijden om dingen aan te bieden. Ben er nog niet uit. Hij laat ook vaak dingen staan.. maar ochtend en avond fles altijd wel 200cc dus ik denk dan maar: dat zit er iig in

één maand geleden

Reactie op liefehhmii

Ik vind t ook heel moeilijk. Zo zoekende naar goede tijden om dingen aan te ...
Wees blij bij mij de droomvoeding rond de 134 cc en de rest is echt drama fruithapje half potje avond hapje een paar happen en dan af en toe sap of knijpfruit maar verder niet veel

één maand geleden

Reactie op liefehhmii

Ik vind t ook heel moeilijk. Zo zoekende naar goede tijden om dingen aan te ...
Ik denk dat ik er vandaag misschien 300 cc erin heb gekregen bij elkaar.

één maand geleden

Reactie op melis2024

Ik denk dat ik er vandaag misschien 300 cc erin heb gekregen bij elkaar.
Pittig joh, had je al overleg gehad met cb ?

één maand geleden

Reactie op liefehhmii

Pittig joh, had je al overleg gehad met cb ?
Ja moet van alles maar aanbieden wat die neemt en zijn plasluiers in de gaten houden

één maand geleden

Hier ook feest met de flessen. Vandaag 490 kunnen geven, verder wilde hij écht niet. Wel een stuk banaan, wat brood en z'n groente goed gegeten en water gedronken (paar slokjes). Alles is lekker en interessant behalve dan de fles..

één maand geleden

Reactie op Babyfebruari

Hier ook feest met de flessen. Vandaag 490 kunnen geven, verder wilde hij é ...
Exact wat hier gebeurd! Eet echt super goed in het vaste voedsel maar flessen ho maar ! Het cb zegt dat dit wel vaker gebeurd gewoon veel vocht door yoghurt of fruit / groente geben

één maand geleden

Exact wat hier gebeurd! Eet echt super goed in het vaste voedsel maar flessen ho maar ! Het cb zegt dat dit wel vaker gebeurd gewoon veel vocht door yoghurt of fruit / groente geven

één maand geleden

Reactie op Babyfebruari

Hier ook feest met de flessen. Vandaag 490 kunnen geven, verder wilde hij é ...
Hahaha dit. Maar water is dan wel.weer interessant dus met het vaste voedsel krijgt hij dat erbij. Probeer er 500 in te krijgen qua melk.

één maand geleden

Omdat ze overdag zo weinig drinkt moeten we ook elke nacht weer voeden

één maand geleden

Reactie op okok33

Omdat ze overdag zo weinig drinkt moeten we ook elke nacht weer voeden
Ja wij voeden nu snachts ook weer