45 Reacties
één maand geleden
Reactie op Saar.xx
Hii, hier ook sinds een week last van, ik geef me er aan toe. Niks lijkt te ...
Nou dat hebben we hier dus ook, de dutjes zijn een ramp, nachten wisselen ontzettend. Zwaar oververmoeid meisje en ook nog verkouden. Weet echt absoluut niet waar ik goed aan doe en alles wat online staat proberen/doen we al 🫠
één maand geleden
Reactie op MamavanLuna24
Nou dat hebben we hier dus ook, de dutjes zijn een ramp, nachten wisselen o ...
Bij ons zijn de nachten sinds een week dramatisch, overdag wilt hij dat ik continu bij hem ben, ook wanneer hij slaapt, dus dat doe ik dan maar. Het is een fase en hopelijk snel voorbij. We got this💪🏼
één maand geleden
Reactie op Anomom99
Super fijn dat dat kan. Ik weet het ook niet meer. Heb ook nog een peuter v ...
Pff alleen de gedachte al dat je nog een kind moet vermaken. Lijkt me heel intens met al die fases.
één maand geleden
Hier ook een drama en inderdaad ook de nachten. Hij wil geen seconde bij me vandaan, eerst altijd heel makkelijk en lachend in sliep is het nu alleen maar huilen..😥 alle tips zijn welkom haha
één maand geleden
Hier zitten we er ook in. Vooral de middagdutjes zijn echt lastig. Vorige week heeft hij het 1 keer overgeslagen maar dat was echt niet leuk. Als hij langer dan 3 uur wakker blijft is er geen land met hem te bezeilen, terwijl hij voorheen regelmatig de 4 uur wakker aantikte zonder problemen. En ‘s nachts ook weer vaak een flesje. Hopelijk duurt het niet al te lang, succes iedereen 💪🏻
één maand geleden
Reactie op Kirrx
Hier ook sinds een week een drama.. gisteren maar 1 uurtje geslapen zelfs🫠 ...
Ja hierdoor werkt bij ons dus het erbij blijven niet. Dat vind ze veel te leuk en ziet ze als speelmoment 😅
één maand geleden
Reactie op MamavanLuna24
Ja hierdoor werkt bij ons dus het erbij blijven niet. Dat vind ze veel te l ...
Haha deze herken ik zo! Voorheen deden wij dit & waren we zo een uur verder 'omdat ze het wel gezellig vond'. Dus daar zijn we mee gestopt😅
Nu is t alleen als ze echt krijst, dan helpt in de kamer staan en ssshht zeggen vaak🤞 haar eruit halen is echt mijn laatste optie, ben ik niet zo een fan van voordat ze eraan gewend raakt🙈
één maand geleden
Normaal brengen we Luna standaard om 7 uur naar bed. Stiekem een beetje omdat ik t echt vertik om vroeger op te staan alleen nu zijn haar dutjes een half uur. Hierdoor kom ik uit op 6 uur naar bed met een wakker tijd van 2,5 uur. Moet ik haar dan nu om 6 uur op bed leggen?
één maand geleden
Reactie op MamavanLuna24
Normaal brengen we Luna standaard om 7 uur naar bed. Stiekem een beetje omd ...
Ik zou haar naar bed brengen als ze om 6 uur echt moe is. Vandaag hebben wij toevallig ook zo’n schema omdat Izzy amper geslapen heeft. In mijn ervaring wordt hij dan niet eerder wakker in de ochtend maar slaapt door tot zijn normale wektijd.
één maand geleden
Hier ook… vreselijk. Huilen ofnja zeg maar gerust krijsen rond een uur of 21.30 (gaat om 19.00 naar bed) en is pas stil zodra je hem oppakt. Echt weet niet wat we moeten doen…😅
Voorheen ging het super goed leg hem in bed en hij sliep, soms een x eruit voor een speentje. Maar nu is het al vanaf vrijdag rond 21.30 bal..😅
Overdag gaan de slaapjes ook ruk.