45 Reacties
één maand geleden
Reactie op LR13
Wat is de 8 maanden slaap regressie echt verschrikkelijk! Ben echt úren bez ...
Same 😂
één maand geleden
Hier ook sinds vorige week heftige verlatingsangst en slaapproblemen. Hij wilde niet meer in zn eigen bed slapen of er uberhaubt liggen (vast omdat hij weet dat we weglopen). Had een beetje rondgelezen op het forum hier. We hebben een paar dagen de methode toegepast van in bed leggen, naast zn bed zitten, als hij hard huilt even vasthouden en kalmeren en dan weer terug in zn bed. Dit dan volhouden tot hij slaapt. Eerste paar dagen elke keer 1 tot 1,5 uur (heeft mij al mn geduld gekost haha) bezig geweest maar nu lukt het hem weer om met 10 minuten zelf in slaap te vallen (wel terwijl we erbij zitten). Hij slaapt dan overdag wel vaak maar max. 40 minuten want slaapjes koppelen lukt opeens niet meer... Ook lopen we nu in geen enkel geval meer weg bij zn bed terwijl hij wakker is, pas als hij slaapt. Beneden spelen we 1 of 2 keer kiekeboe (weglopen en weer terug komen) voordat we de kamer definitief verlaten (om zn verlatingsangst niet groter te maken dan dat het is). Hoop dat deze tips iemand kunnen helpen 🥺 succes allemaal 🍀
één maand geleden
Hier ook sinds een week. We hebben een tweeling🩷💙 en alleen de 💙 lijkt er last van te hebben. Is steeds rond 3 wakker en enige wat helpt is een flesje. Nu komt meneer al om 1 uur. Maar klein flesje wil niet helpen. (het liefst wil ik ook geen fles geven maar echt niks anders helpt) Ik vind het intens, en hoop dat de 🩷 hem overslaat haha.
één maand geleden
Reactie op Kimkb
Hier ook sinds een week. We hebben een tweeling🩷💙 en alleen de 💙 lijkt ...
Hier ook tweeling jongen/meisje en precies tzelfde verhaal😅 gelukkig niet beide tegelijk..
24 dagen geleden
Waar de nachten eerst nog redelijk gingen is het hier nu écht drama. Mevrouw slaapt normaal aan een stuk door hooguit een paar keer wakker als ze dr speentje kwijt is. Nu is ze rond 18:20 in slaap gevallen en echt al 2 keer wakker geworden dat ze ook echt gaat klimmen enalles. Wel heel de tijd gapen en in dr oogjes wrijven maar slapen ho maar. M’n man is werken en ben echt dood en dood op pffff
23 dagen geleden
Reactie op Mil_
Hier ook al ruim 2 weken drama vooral de nachten zijj heel zwaar ieder uur ...
Hier dus ook! Gister avond viel ze eigenlijk echt heel snel in slaap en werd ze ineens na 3 uur wakker en ze stond gewoon echt aan. Dr bedje doorkruipen, proberen te gaan staan, brabbelen en kei hard lachen.. Heb haar uiteindelijk gewoon bij ons neergelegd aangezien ik vandaag geopereerd word, had zo geen zin in een slapeloze nacht 🙈🙈 En natuurlijk heeft mevrouwtje nu gewoon heel de nacht doorgeslapen
17 dagen geleden
Reactie op Mariska80
Volgens mij hier bingo. Overdag korte slaapjes en volledig uitgeput. In de ...
Hier dus ook die angst, Luna word steeds vroeger wakker en word steeds eerder moe. Zit ik straks mega vroeg op de bank 😂😂
17 dagen geleden
Reactie op Trotse Mama Z
Hier ook tweeling jongen/meisje en precies tzelfde verhaal😅 gelukkig niet ...
Helaas nu heeft 🩷 er ook last van. En ben ik bang dat we bij 💙 een slaap associatie hebben. Er hielp niks anders dan een klein flesje. Ik wou echt niet dat zijn zusje en grote broer ook wakker zouden worden. Maar hij wordt nu elke avond rond 23 wakker. Probeer nu de fles af te bouwen. Maar grrr vindt de 8 maanden slaap regressie en daarbij die verlatingsangst echt heel intens😱. Helemaal nu ze elkaar zo heerlijk afwisselen 🤐
7 dagen geleden
Reactie op Zwanger1995
Hier ook… vreselijk. Huilen ofnja zeg maar gerust krijsen rond een uur of 2 ...
Nou ik dacht dat we er 3 weken geleden in zaten.. maar denk dat we er nu pas in zitten. (Of het heeft zich langzaam opgebouwd..😅). Maar nu wordt hij ergens in de avond wakker en hij wordt dan echt pas stil zodra je hem oppakt en met hem gaat lopen. Anders is die niet stil.. ik vind het niet zo’n ramp om hem even te laten huilen maar dit is gewoon echt krijsen wat door merg en been gaat en ook niet minder wordt..
Manlief slaapt met hem op de bank en dan is het goed en slaapt die, maar zodra je hem in zijn bed legt.. huilen en hard, maar ook als we hem tussen ons in leggen is het niet goed..
De slaapjes overdag gaan ook niet best.. ochtend slaap is drama…
Ben ook zo bang dat we een slaapassociatie creëren door hem uit bed te halen, maar ik weet anders echt niet wat te doen.. (zoals net gezegd heb hem ook al eens een aantal minuten laten huilen maar ook geen effect..)
4 dagen geleden
Hoe oud was jullie baby toen de regressie begon? Hier een dramatische 4 maanden regressie gehad die wekenlang duurde, maar nu (8 maanden + 1 week) en nog geen vuiltje aan de lucht. Ik ben bang 😂 maar ergens ook hoop dat hij deze overslaat.