27 Reacties

22 dagen geleden

Hier ook nog geen tandjes en ook al 8 maanden. Nog volledige borstvoeding. Elke keer denk ik dat ze komen, maar dan toch weer niet 🤣

22 dagen geleden

Hier ook geen tandjes en toevallig ook altijd Pepti gedronken haha maar denk niet dat het daar aan ligt. Mijn oudere zoontje had met 5 maanden al 2 tandjes. Komt van zelf wel ☺️

22 dagen geleden

Reactie op Denise409

Hier ook nog geen tandjes en ook al 8 maanden. Nog volledige borstvoeding. ...
Haha blij dat ik niet de enige ben! Ik denk al sinds hij 6mnd is dat die tandjes krijgt, maar nog steeds niets 🤣

22 dagen geleden

Reactie op Steffiek

Hier ook geen tandjes en toevallig ook altijd Pepti gedronken haha maar den ...
Ahh gelukkig! Het is mn eerste dus geen idee. Om je heen hoor je dat iedereen al tandjes heeft dus begon me echt zorgen te maken

22 dagen geleden

Mijn eerste kreeg haar eerste pas bij 11 maanden, maar ging daarna wel erg snel met de tandjes.

22 dagen geleden

Reactie op Maihan

Haha blij dat ik niet de enige ben! Ik denk al sinds hij 6mnd is dat die ta ...
Ja ik ook pfff 🤣 en zeker dat ik hier lees dat sommige er al 4 hebben 😄 is ook mijn eerste dus ik weet het ook allemaal niet

22 dagen geleden

Reactie op Maihan

Haha blij dat ik niet de enige ben! Ik denk al sinds hij 6mnd is dat die ta ...
Hahaha ik denk vaak na een slechte nacht: zullen de tandjes wel zijn. Maar veel nachten verder, maar nog 0 tandjes 😂😂

22 dagen geleden

Ik denk ook bij alles “zal wel door de tandjes komen”🤣🤣

22 dagen geleden

Hier ook nog steeds geen tandjes. Ons zoontje is ook 8 maanden. Ik denk ook al vanaf 6 maanden dat ze er aan komen. Hij had een paar weken geleden echt twee weken lang méga veel poepluiers, maar dat is nu weer over en nog geen tandje te bekenen😂

22 dagen geleden

Reactie op HH HH

Mijn eerste kreeg haar eerste pas bij 11 maanden, maar ging daarna wel erg ...
Jeetje! Oke gelukkig. Het is dus helemaal niet zo gek

22 dagen geleden

Reactie op Rian31C

Hier ook nog steeds geen tandjes. Ons zoontje is ook 8 maanden. Ik denk ook ...
Haha bij mij ook! Super veel poepluiers en dan gaat het opeens weer over en nog steeds geen tandjes te bekennen 😅

22 dagen geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Hahaha ik denk vaak na een slechte nacht: zullen de tandjes wel zijn. Maar ...
Haha jaaa hier precies zo!! Ben inmiddels alweer 3 maanden verder met die gedachte en hij heeft nog steeds geen tandjes 🤣🥲

22 dagen geleden

Hier geen tanden te bekennen hoor. Die van m'n nichtjes kwamen pas vanaf 1 jaar. Niks mis mee!

22 dagen geleden

Hier ook geen tandjes! Mijn broertje kreeg pas met 18 maanden zijn eerste tand😅 hoop dat onze kleine toch wat eerder is dan dat hahah

22 dagen geleden

Hier over 2 weken 9 maanden. Nog geen tand te bekennen 🙈

22 dagen geleden

Gister 8 maanden en ook nog geen tandjes, maar mijn zoontje kreeg ze pas bij 11 maanden en daarna ging het heel vlot. Dat was een pittige tijd, maar het voordeel was wel dat soms 2 of 3 tegelijk kwamen, dus erg pijnlijk maar dan wel in één keer ervan af.. 🙊

22 dagen geleden

tandarts hier: jongens zijn iets trager dan meisjes maar voor zn eerste verjaardag zal hij zeker de ondertandjes wel krijgen. no worries 🥰🥰

22 dagen geleden

Mijn eerste kreeg met 11 maanden zijn eerste tandje, zoontje van bijna 8 maanden heeft nog geen tandjes denk dat hij zijn broer gaat volgen😂

22 dagen geleden

Ons dochtertje ook nog niet. Ik vind het wel schattig, zo’n lach zonder tandjes 😂

22 dagen geleden

Reactie op Rossie1509

tandarts hier: jongens zijn iets trager dan meisjes maar voor zn eerste ve ...
Ik denk dat het hier begint inderdaad 😜 witte plek op tandvlees en voelt beetje scherp. Plek ernaast ontstaat nu wit puntje ☺️