7 Reacties

2 maanden geleden

De welbekende sprong dat ze een eenkennigheid fase hebben?

2 maanden geleden

Reactie op nikki2204

De welbekende sprong dat ze een eenkennigheid fase hebben?
Bedankt voor je reactie. Deze sprong duurt al best een lange tijd is dat normaal?

2 maanden geleden

Reactie op Marilynnnnnnn

Bedankt voor je reactie. Deze sprong duurt al best een lange tijd is dat no ...
Ja sprong vier duurt heel lang

2 maanden geleden

Helemaal niet gek! Eenkennigheids fase hoort erbij, komt echt goed! Hier nog geen moeite met als ik wegga, maar wel keihard krijsen als bepaalde mensen haar maar aankijken😂 Ook binnen onze kleine kring helaas😂 Ze hoeft er dan echt niets van te weten🙈 Ik push haar gewoon niet als ze niet bij iemand wilt zijn! Verder geef ik haar wel veel uit handen bij mensen waar ze geen probleem mee heeft, al houd ze me goed in de gaten waar ik ben haha Maar hierdoor (tot nu toe) geen probleem bij de opvang o.i.d. Wat bij ons ook helpt is haar vasthouden en zelf kletsen met wie er dan ook is, niet gelijk dat bam in der gezicht 'hallo meisje' en alle aandacht vol op haar. Zou ik ook niet blij van worden haha Zo ziet ze dat het 'goed' is. Heeft je kindje het bij iedereen? Of ook bepaalde personen?

2 maanden geleden

Wij hebben niet een mega eenkennig kindje. Wat ik je vanuit mijn mama perspectief wel kan aanraden als hij naar de opvang gaat is om het oefenen in te plannen als je zelf nog niet aan het werk bent (ik heb 2 uur lang gehuild eerste oefenuurtjes op de opvang 😅) en vond het heel fijn om niet huilend op werk te zitten hahaha, en dichtbij te zijn indien nodig. Moet ik wel bij zeggen dat mijn werk ook op een uur afstand zit

2 maanden geleden

Haha, ik moet dit even delen. Het huilen bij anderen is hier gestopt, maar de persoon waar ze onder andere bij huilde, heeft ze vanmiddag met een doodse blik een halfuur zo aangekeken😂😂 Maar hey, het is vooruitgang haha Ze moet nog even bedenken wat ze van die persoon vindt😂 wat een kind

2 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Haha, ik moet dit even delen. Het huilen bij anderen is hier gestopt, maar ...
Ha! Dat was dus geen fase…