7 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben dezelfde alleen dan in een dobbelsteen vorm. Mn dochtertje heeft meer de voorkeur aan Freddie de vuurvlinder. Ik vermoed vanwege de primaire kleuren en alles wat erop en eraan zit.
De dobbelsteen speelt ze wel eens mee, maar is vaak van korte duur. Met Freddie kan ze zich echt zeker een half uur vermaken
2 jaar geleden
Reactie op MamaMiep
Wij hebben dezelfde alleen dan in een dobbelsteen vorm. Mn dochtertje heeft ...
Ja die hebben wij ook inderdaad! Dat vind hij ook leuk inderdaad.
Maar ik dacht deze misschien leuk zou zijn voor als die op z’n buik zou liggen☺️
2 jaar geleden
Ik heb ook wat dingen van Little Dutch en op dit moment heeft ze nog weinig aandacht daarvoor. Inderdaad Freddy de Vuurvlieg en voor op haar buikje gebruiken wij deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/imperatoris-kijk-en-knisperboekje-baby-speelgoed-6-maanden-0-jaar-baby-ziet-boekje-eerste-jaar-buggyboekje-buikligtrainer-montessori-zwart-wit/9300000169405245/?bltgh=kOYtpcMIcApJYY-DSZhIhg.2_18.27.ProductPageUrl
Felle kleuren it is…. 😜. Knispert alleen niet zoals de beschrijving.
2 jaar geleden
Reactie op Babygirlfeb24
Ik heb ook wat dingen van Little Dutch en op dit moment heeft ze nog weinig ...
Die is leuk! Hebben!
On topic
Wij hebben idd ook de kubus en so far nog geen echte interesse, maar ik denk dat het gewoon nog een beetje te vroeg is, want de felle kleuren bal is ook nog niet leuk.
De o'ball die we hebben is wel een hit, een schakel ketting -ding is bij de ander een hit. Dat zijn dingen die ze nu echt al zelf kunnen vastpakken en dat kan nog niet met de bal/kubus of driehoek.