49 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Surprise
Ik bedoelde dat ik de eerste twee dagen veeeel te weinig gekolfd heb. Eerst ...
Ah oké. Zo snel als het minder wordt, zo snel wordt het ook weer meer! Succes 🍀
5 maanden geleden
Klote voelt dat hè als je niet zelf de keuze hebt gemaakt.
Al veel tips (waarvan ik er zelf ook een aantal mee neem😁). Bij mij hielp ook veel meer drinken en door een sprongetje komt mijn dochter nu weer 2x per nacht en dat helpt ook die extra voeding. Elk nadeel heeft ook zijn voordeel😅
De vorige keer bij mijn oudste heeft de lactatiekundige mij ook goed geholpen.
Succes! 🍀🙏
5 maanden geleden
Reactie op Surprise
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ben gisteren na de eerste reacties me ...
Yummy mummy's schijnen goed te helpen, power kolven inderdaad. Snachts is je productie het hoogst omdat prolactine samenwerkt met melatonine, dus zeker snachts kolven of aanleggen. Ik heb om domperidon gevraagd bij de huisarts. Dit lijkt nu bij mij de truc te zijn, intensief is het wel, dit is al de 2e x dat mijn productie terug liep in korte tijd (kleine is nu 15 weken) maar wil echt minstens een half jaar live voeden. Heb ook weer de ziekenhuis kolf (medela symfonie) gehaald omdat deze erg effectief is. Heb zelf de hands-free wow mom en merk nu na vrijdag pas duidelijk verschil (gisterenavond ging productie wat omhoog)
5 maanden geleden
Reactie op Broad
Yummy mummy's schijnen goed te helpen, power kolven inderdaad. Snachts is j ...
Ik heb de yummy mummy’s besteld, ben heel benieuwd of ik verschil ga merken!
5 maanden geleden
Reactie op OceanMommy
Ik heb de yummy mummy’s besteld, ben heel benieuwd of ik verschil ga merken ...
Ik ook! Laat zeker even iets weten als als je ze geprobeerd hebt! Ik kreeg de tip van een van de dames op het kdv. Heb ze zelf nog niet besteld omdat ik dan echt álles door elkaar zou proberen
Echter bevat het veel ingrediënten die onze doula ook adviseerde voor borstvoeding!
5 maanden geleden
Reactie op Broad
Ik ook! Laat zeker even iets weten als als je ze geprobeerd hebt! Ik kreeg ...
Ik zal het laten weten! Zullen donderdag denk ik binnenkomen, ze leveren 1x per week!
Ik ben nu gestopt met boezemvriendjes, had het idee dat dat even stilstond (en ging onwijs ruiken naar fenegriek😂)
Dus nu dit maar eens proberen!
5 maanden geleden
Ik ben ook een paar dagen weggeweest en juist andersom, de eerste twee dagen lukte het zeker 4 keer te kolven, maar de laatste dag niet. Ik heb ook net z'n regeldagen gemist helaas. Ik gaf al bijvoeding en hij wilde al niet altijd Aanhappen dus ik ga gewoon proberen door te powerkolfen en toch wel altijd even aanleggen ook al wil hij niet. Kijken wat dat gaat doen. Veel succes! Laat je niet te veel gek maken, dat is niet goed voor de productie!
5 maanden geleden
Reactie op Broad
Yummy mummy's schijnen goed te helpen, power kolven inderdaad. Snachts is j ...
De Yummy mummy's heb ik ook geprobeerd. Behalve dat ze erg lekker waren hebben ze bij mij niet geholpen.
Maar ook dat zal persoonlijk zijn. Ze smaken in elk geval wel heel goed 😉
Hopelijk heeft het een gewenst effect voor jou!!
5 maanden geleden
Reactie op Broad
Ik heb 3 dagen een hoge dosis ingenomen maar ruik er helemaal niet naar 😂 ...
Haha bij mij begon het na een paar weken, dat ik dacht wat ruik ik nou (ondanks deo) blijkt dat Fenegriek bij hoge doseringen dus een muffe lucht geeft uit je zweetklieren! 😅😂
5 maanden geleden
Reactie op OceanMommy
Haha bij mij begon het na een paar weken, dat ik dacht wat ruik ik nou (ond ...
Ik begreep van onze doula dat ik die hoge dosis niet langer dan 3 dagen mocht innemen 🫢. Welke dosering heb jij gebruikt? Maar dat verklaart het wel, ik nam het veel korter!
5 maanden geleden
Reactie op OceanMommy
Ik heb de yummy mummy’s besteld, ben heel benieuwd of ik verschil ga merken ...
Bij mij heeft t wel geholpen.. ik bestel per week 6 stuks.. eerste week deed t niet veel, 2e week deed mijn productie verhogen.. eet ze ieder ochtend eentje.
5 maanden geleden
Reactie op Broad
Ik begreep van onze doula dat ik die hoge dosis niet langer dan 3 dagen moc ...
Gewoon de dosering van de boezemvriendjes, 3 capsules 3x per dag :)
(Zo staat het op de verpakking)
Misschien had jij een hogere dosering?
5 maanden geleden
Powerkolven.
Paar keer per dag 10 minuten kolven, 10 minuten rust en dan weer 10 minuten kolven. Ondertussen zovaak mogelijk aanleggen en niet zoveel bijvoeden.
5 maanden geleden
Reactie op Surprise
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ben gisteren na de eerste reacties me ...
Even benieuwd hoe het nu is. Zie je al verbetering? 🤗
5 maanden geleden
Hi allen, ik zal inderdaad even een update geven.
Ik ben na jullie reacties gaan powerkolven: een uur in de avond en een uur in de ochtend. Verder heb ik hem veel aangelegd, soms wel elk uur. In de avond kreeg hij vaak een flesje met het gekolfde melk. Verder heb ik een drie nachten mijn wekker gezet om 2 uur en om 5 uur. En dan dus gekolfd. Dat heeft goed geholpen!
Vanaf afgelopen woensdag heb ik ‘‘s nachts niet meer gekolfd. Wel meteen in de ochtend nog een paar keer omdat ik lekte. Inmiddels komt onze zoon nu weer om de 2,5 tot 3 uur. Dat is ook wat hij voor m’n vakantie deed.