49 Reacties

5 maanden geleden

Herkenbaar! Ik was vorige week een weekend weg met vrienden en toen ook enorm achteruit gegaan. Meteen lctactiekundige gebeld en het is nu weer helemaal goed! Haar tip was om vooral de baby enorm vaak aan te leggen. Gewoon van links naar rechts. En om een uur lang om de 10 minuten te kolven. Dus 10 minuten kolven en 10 minuten rust. Dan krijgen je borsten een boost. Ik statte ook meteen met bijvoeden omdat ik bang was niet genoeg te hebben maar dat hoefde volgens haar niet. De baby zal dus in het begin vaker komen maar dat is normaal en je borsten gaan zich daarop aanpassen. Hopelijk kun je er voor nu wat mee.

5 maanden geleden

Oeps, ik lees nu je laatste update pas fijn dat het weer goed zit! ❤️

5 maanden geleden

Reactie op Jenny1234

Oeps, ik lees nu je laatste update pas fijn dat het weer goed zit! ❤️
Ik denk dat je aanvulling juist heel waardevol was! Blij dat jouw productie ook weer goed op peil is :)

5 maanden geleden

Wat fijn dat het weer is rechtgetrokken. Ik merk dat ik minder melk kolf op werk dan mijn kindje drinkt. Ik ga deze tips ook toepassen en hoop zo weer meer opbrengst te krijgen.

4 maanden geleden

Reactie op Isabel_90

Wat fijn dat het weer is rechtgetrokken. Ik merk dat ik minder melk kolf op ...
Heb ik ook! Ik ben tandarts en kolfde vooral tussen patiënten door en in de pauze.. snel snel.. maar heb nu kolftijd in m’n agenda laten zetten, zit in een kamer en thee rustig en kijk dan naar filmpjes van mijn meisje, en heb nu 3x zoveel melk (tip van lactatideskundige om chill te zitten en naar beeld materiaal van je kindje kijken😅) misschien heb je daar wat aan

4 maanden geleden

Hoihoi! Herkenbaar.. ik ben ziek geweest en kolfte toen met geluk 40cc... we hebben toen moeten aanvullen met kunst. Toen ik mij weer beter voelde heb ik mijn dochter 1 dag heel regelmatig 1x per 2 uur, misschien nog wel meer aangelegd. Dag erna op het werk ook vaak gekolfd.. en kan nu gelukkig zeggen dat mijn productie weer goed op gang is. Maar de vriezer voorraad is op... daar baalde ik flink van! Maar goed.. geef niet op als stoppen met bv nog niet is wat je wilt maar geef je lichaam wel tijd en wees niet te hard voor jezelf!! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

Heb ik ook! Ik ben tandarts en kolfde vooral tussen patiënten door en in de ...
Wat fijn dat je dat zo hebt kunnen regelen. Ik vind het lastig om echt te focussen op het kolven en het werk even te laten. Had daar op een gegeven moment de rust niet meer voor. Nu voed ik in de ochtend, avond en nacht en krijgt ze overdag kunstvoeding.

4 maanden geleden

Reactie op samantha1308

Hoihoi! Herkenbaar.. ik ben ziek geweest en kolfte toen met geluk 40cc... ...
Hehee, hier heb ik momenteel ook last van. Ik merk echt dat mijn lichaam moet gaan herstellen. Nu goed aan de gang met clusterkolven. Kwam trouwens je kleine hierdoor ook nu in de nacht voor voeding?