7 Reacties

4 maanden geleden

Bmi hoog voor en na.. nu 5 maanden bv en nogsteeds het zelfde gewicht als na de bevalling. Maar ik doe ook m'n best niet hahaha

4 maanden geleden

Gemiddeld BMI voor zwangerschap. Na 2 maanden weer op gewicht van voor de bevalling. Geef nu ook nog borstvoeding (inmiddels 4 maanden). Val niet meer af maar gewicht zegt ook niet alles want hoewel dit hetzelfde is pas ik toch niet in al mijn kleding 😅. Buikje is er zeker nog en vind ik niet erg, lichaam heeft 9 maanden nodig om te ontzwangeren en zal denk ik niet meer hetzelfde worden 😊

4 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Gemiddeld BMI voor zwangerschap. Na 2 maanden weer op gewicht van voor de b ...
Ik bedoelde natuurlijk gewicht van voor de zwangerschap haha nier bevalling.

4 maanden geleden

Voor en na de zwangerschap nog steeds een hoog BMI. Binnen 6 weken was ik weer terug op het gewicht van voor de zwangerschap. Nu net 1 kilootje lichter (4maanden pp) en geef nog gedeeltelijk bv.

4 maanden geleden

Hier nog een mama die aankomt 😮‍💨

4 maanden geleden

Ik ben echt veel aangekomen in mijn zwangerschap, zit nu nog steeds 10 kilo erboven. Ben ondertussen 5 kilo afgevallen maar blijf nu op 85 hangen.. echt vervelend. Ben benieuwd wanneer het afvallen wilt doorzetten. Ik geef ook volledige bv. Misschien dat mijn lichaam van nature nu alles vasthoud als voorraad voor de baby.

4 maanden geleden

Reactie op Larissaxxx

Ik ben echt veel aangekomen in mijn zwangerschap, zit nu nog steeds 10 kilo ...
Ik geef geen borstvoeding maar ook hier blijven de kilo’s hangen 🥲