8 Reacties
één maand geleden
Yep. Hier ook. Zodra we de deur uitgaan kan het heel lang duren voordat ze in slaap valt. In het begin hielden we echt strak de tijden in de gaten. Nu gaan we gewoon als we weg willen en haalt ze haar dutje maar later wat in (of niet, dan gaat ze eerder de nacht in). We zorgen er dan wel voor dat ze minimaal 1 dutje thuis heeft gehad of bijvoorbeeld in de auto kan doen. Al slaapt ze in de auto ook niet meteen, maar vaak toch nog wel eventjes. En dat eventjes slapen lijkt voor haar de laatste tijd voldoende te zijn om dan weer twee uur lekker vrolijk mee te kunnen doen. 😅
één maand geleden
Hier ook alle dutjes thuis. Heel soms in de auto maar dat is het dan ook wel. Ik vind het wel lastig met een wakkertijd van 2,5 uur en alle maaltijden eromheen. Ik neem nu soms een boterham en flesje maar mee naar buiten dat we toch even kunnen wandelen, op het terras kunnen zitten en daarna een boodschapje kunnen doen. En dan snel weer terug voor het volgende dutje 😂
één maand geleden
Reactie op kayleevg307
Hier ook alle dutjes thuis. Heel soms in de auto maar dat is het dan ook we ...
Het is toch best bizar.. Ik weet nog wel de tijd net na newborn. Kon heerlijk in mijn verlof het centrum in.. hier en daar een poepluier, maar sliep overal doorheen.. Je hebt het nu bijna drukker idd met alle hapjes, flesjes en dutjes.
één maand geleden
Over het algemeen doet onze dochter ook alle dutje thuis, als ik dan toch een keer met uitzondering weg gaat dan slaapt ze gelukkig wel in de auto of gewoon in de kinderwagen "die kun je in ligstand zetten" maar dan is haar slaapje voor de paar dagen daarop wel ontregelt, dus dat doe ik niet vaak. Hou maar in mijn hoofd dat het straks alweer makkelijker wordt als ze over gaat naar nog maar 1 slaapje op een dag
één maand geleden
Ze doet nu vaak maar 2 dutjes als ze een goed middagslaapje gedaan heeft
één maand geleden
Mijn zoontje doet wel dutjes leders, maar dan heeft hij wel een langere wakkertijd nodig om in slaap te vallen, dus in plaats van 2 uur, eerder 2,5-3 uur
25 dagen geleden
Hier zijn ook alle dutjes thuis. Ik probeer eigenlijk alles in haar wakkertijd te plannen en soms kan ik die wat rekken als ik ergens een koffietje doe ofzo. Scheelt wel dat onze familie en groot deel van de vriendinnen in de buurt wonen!
Soms vraag ik vriendinnen zonder kindjes of met oudere kindjes of ze dan hier langskomen. Kan de kleine meid gewoon thuis naar bed en hoe ik daar niet op te letten.
Onderweg slaapt ze wel in draagzak, auto of wagen maar alleen als we in beweging zijn haha. Kan haar niet slapend naast me zetten in bijvoorbeeld koffietentje, daar is ze veeeel te nieuwsgierig voor.