Hoi hoi,
Mijn zoontje heeft hele kleine rode puntjes in zijn lichaam een soort uitslag. Ik zat te denken dat het misschien de babyzeep is dat hij niet aankan ik heb Zwitsal. Ik ga denk ik iets met minder parfum kopen en wat zachter voor zijn huid. Hebben jullie enige idee wat het uitslag kan zijn en welke wasgel en wasmiddel gebruiken jullie ? Ik zit te denken aan naaif of de. leenarts.voor de douche ? Wat zijn jullie ervaring
Onze oudste heeft last van eczeem en uitslag en zijn huid reageert ook op zeep, parfum, dat soort dingen. Uitslag is wel te vergelijken met die van jouw kindje. Wij gebruiken alles van neutral, wasmiddel, shampoo, wasgel. Voor het badje gebruiken we inoli, een hele vette voedende olie. Op zijn huidje smeren we op de droge plekjes pure Shea butter
Mijn kleine is allergisch voor normale Zwitsal (krijgt hij overal puntjes en stipjes van).. hij krijgt nu van alles iets anders (vaseline, sudo, inoli) en in bad ook Inoli (echt heel fijn spul!). Succes mommy 🙏🏽
Je kan het ook even navragen bij de HA/het CB.. kan ook warmte uitslag zijn, of simpelweg baby acne. Jullie kleine jongen is ook nog klein.. nogmaals succes x
Kleine meid heeft het hier allen in haar gezicht warme eczeem vermoed ik zelf. Ik gebruik op haar gezichtje en voor te douchen/bad la roche posay en alles is een stuk rustiger.