12 Reacties

2 jaar geleden

Hierbij een foto

2 jaar geleden

Ik was mijn dochtertje met alleen water en eventueel wat moedermelk, misschien kan je dit proberen.

2 jaar geleden

Onze oudste heeft last van eczeem en uitslag en zijn huid reageert ook op zeep, parfum, dat soort dingen. Uitslag is wel te vergelijken met die van jouw kindje. Wij gebruiken alles van neutral, wasmiddel, shampoo, wasgel. Voor het badje gebruiken we inoli, een hele vette voedende olie. Op zijn huidje smeren we op de droge plekjes pure Shea butter

2 jaar geleden

Mijn kleine is allergisch voor normale Zwitsal (krijgt hij overal puntjes en stipjes van).. hij krijgt nu van alles iets anders (vaseline, sudo, inoli) en in bad ook Inoli (echt heel fijn spul!). Succes mommy 🙏🏽

2 jaar geleden

Reactie op Twinmom94

Onze oudste heeft last van eczeem en uitslag en zijn huid reageert ook op z ...
Ahh bijna hetzelfde. Ik smeer op de plekjes ook Inoli crème. Heerlijk! Fijn om te lezen dat het zo goed werkt hij andere babies 🙏🏽

2 jaar geleden

bij*

2 jaar geleden

Reactie op Twinmom94

Onze oudste heeft last van eczeem en uitslag en zijn huid reageert ook op z ...
Waar koop je de shea butter?

2 jaar geleden

Reactie op Fabi-R

Hierbij een foto
Je kan het ook even navragen bij de HA/het CB.. kan ook warmte uitslag zijn, of simpelweg baby acne. Jullie kleine jongen is ook nog klein.. nogmaals succes x

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

Mijn kleine is allergisch voor normale Zwitsal (krijgt hij overal puntjes e ...
Ja die heb ik gebruikt. Voor mij n oudste kind ik wilde het even proberen bij deze maar hij is toch ook blijkbaar heel gevoelig voor

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

Je kan het ook even navragen bij de HA/het CB.. kan ook warmte uitslag zijn ...
Oh ja dat kan ook want hij was vannacht ook warm aangekleed besefde ik me achteraf … 😵‍💫

2 jaar geleden

Kleine meid heeft het hier allen in haar gezicht warme eczeem vermoed ik zelf. Ik gebruik op haar gezichtje en voor te douchen/bad la roche posay en alles is een stuk rustiger.

2 jaar geleden

Reactie op Fabi-R

Waar koop je de shea butter?
Puur geluk store