Hoi dames,
hebben jullie tips/adviezen/ervaringen voor mij voor anticonceptie na de bevalling? Ik slikte altijd de pil, toen ik daarmee was gestopt om zwanger te worden dacht ik; ‘ik ga nooit weer aan de pil’.. ik merkte zo’n verschil in hoe ik me voelde! Minder moe, minder vlak, minder (nacht)zweten, vrolijker.. Na m’n 1e bevalling eerst condooms gebruikt maar dat is natuurlijk ook niet zo ‘gezellig’ 😂 nu hadden mijn ex en ik niet heel veel gemeenschap meer dus verder ook niet verdiept in iets anders.. & toen ging ik weg bij m’n ex en ben ik toch eerst maar weer aan de pil gegaan toen ik mijn huidige partner leerde kennen.. Weer gestopt ivm graag zwanger willen worden en weer dezelfde gedachtes en gevoelens! Aangezien mijn partner en ik een hele goeie relatie hebben en ik er vanuit ga dat wij wel weer erg actief gaan worden over een tijdje nu dan toch de vraag; wat voor anticonceptie… Verschillende verhalen gehoord/gelezen over bijvoorbeeld spiraal of prikpil, maar vind het zo lastig! Ben benieuwd naar jullie ervaringen 😊
Liefs