6 Reacties
3 maanden geleden
Ik volg. Ik noem onze dochter een zweef vliegtuig iedere keer dat ze dat doet 🤣 daardoor wiebelt ze ook heel veel als ze op haar buik ligt
3 maanden geleden
Ja zo’n soort vliegbeweging maakt mijn dochtertje hier ook. Ze komt dan met haar buik ook van de grond af.
Ze ligt hier hele dagen op haar buik, zodra ze op haar rug ligt rolt ze namelijk om.
Heb er nooit wat achter gezocht moet ik eerlijk zeggen. Denk juist dat het trainen is van de spieren in nek/rug!
3 maanden geleden
Ik zou gewoon op de buik leggen ondanks de reflux. Ze veranderen nog zoveel. Door het zitten en het willen zitten gaan ze ook aanspannen. Hier word het ook gedaan even gegoogled zwemmen heet het😂 oudste had ook reflux groeide daar overheen. Ze wilde zoveel dus ik kon haar ook niet gehele dag in een stoeltje rechtop laten ik was veel aan het poetsen. Ik heb een gym matje van de ikea. Juist het bewegen laat de spieren soms ook weer ontspannen
3 maanden geleden
Reactie op Roambr
Mijn dochter heeft dit ook.
Dit heeft blijkbaar met de ontwikkeling naar he ...
Klopt volgens mij verleggen ze het zwaartepunt ofso? Hier word achter uitgetijgerd dus ik denk misschien met een maandje vooruit. Oudste was hier ook heel vlot mee maar niet zo snel😂
3 maanden geleden
Onze dochter doet dit ook. Hier hebben we ook vrij weinig (bijna nooit)tummy time gedaan. Ze heeft er namelijk een enorme hekel aan. Ze kan prima rollen nu. Ook naar haar buik. Ze maakt alle stappen vanzelf, zonder dat we tummy time pushen. Waarom ze de vlieftuighouding doet weet ik niet. Maar ze begint nu als ze op haar buik ligt ook zelf haar armen te gebruiken om op te drukken. Voorheen lag ze alleen maar met haar armen in de vliegtuigstand.