7 Reacties
2 maanden geleden
Wij hadden dit met ons zoontje ook. Bem nu begonnen met lezen van het boek lekker slapen zonder huilen. Daar staan heel veel tips in! Misschien dat dat boek kan helpen!
2 maanden geleden
Reactie op MemBötger97
Wij hadden dit met ons zoontje ook. Bem nu begonnen met lezen van het boek ...
Hij slaapt overigens nu van 23 tot 5 a 6 uur door met die methode!
2 maanden geleden
Reactie op MemBötger97
Wij hadden dit met ons zoontje ook. Bem nu begonnen met lezen van het boek ...
Die heb ik in mijn zwangerschap gekocht want ik was zo bang om hetzelfde weer door te maken. Ik heb het bij het tweede kindje niet die wordt 1 keer wakker even drinken en hij valt normaal met 1 minuut in slaap. Ik wil wel dat hij doorslaapt ik ga kijken of er tips zijn . Maar toch mag ik niet klagen met 1 keer wakker worden in de nacht
2 maanden geleden
Reactie op MaykePuck
Dankjewel voor je reactie! Wat voor tips zijn dat dan bijvoorbeeld? Zou je ...
Ik zal straks even voor je kijken. Wij hebben voornamelijk nu overdag de dutjes anders en dan helpt voor de nacht al heel erg. Hangt er ook vanaf waardoor ze wakker wordt. Komt dat door het speentje dat uitvalt dan is er een andere aanpak enzo
2 maanden geleden
Reactie op MemBötger97
Ik zal straks even voor je kijken. Wij hebben voornamelijk nu overdag de du ...
Ik heb zojuist goed op haar gelet: ze valt om 7 uur rustig en zelfstandig in slaap en wordt na 35 minuten (voor haar 1 cyclus) wakker en komt met geen mogelijkheid meer in slaap. Ze wordt wakker met speentje in haar mond dus dat is t probleem niet..
2 maanden geleden
In het boek staat een heel hoofdstuk over laten slapen in een ledikantje en dan zelfstandig in slaap vallen. Hierbij blijf je er bij zitten bij je kindje en dan hand op de buik en praten. Als ze na 2 minuten niet rustiger is pak je op tot ze in je armen rustig wordt en dan leg je haar weer weg. Dit doe je elke keer en als het goed is ben je elke dag minder lang bezig. Uiteindelijk ga je naar geruststellen zonder oppakken en dan door naar alleen praten . Die gebruiken wij ook en als ons zoontje nu s nachts wel eens wakker wordt (of na een cyclus) dan kan hij (zelfs zonder speen inmiddels maar we zijn al 5 weken bezig) zelf weer in slaap komen