6 Reacties

vorig jaar

Lieverd, ik zou lekker voeden op verzoek. Baby meld zich echt wel, en het is vrij normaal dat je kleine meer slaapt dan wakker is! Vol=Vol je kan je kleine moeilijk volproppen 😊

vorig jaar

Reactie op Cmllesa

Lieverd, ik zou lekker voeden op verzoek. Baby meld zich echt wel, en het i ...
oh ja, mijn zoontje had weken lang een sonde voeding, en juist daardoor was hij altijd verzadigd waardoor die contants sliep en totaal niet wist wat “honger” was. Ik heb hem er toen zelf uitgehaald, en sinds toen dronk hij ineens al zijn flessen leeg. Maak je niet te druk, mocht je dat wel doen kan je altijd contact opnemen. Misschien is de speen op de fles ook niet fijn voor je kleine, probeer een andere fles met bredere hals bijvoorbeeld :).
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Bij ons nu precies hetzelfde. Zoontje is 9 dgn en drinkt maar 40cc ipv het dubbele. Hij weegt al 5 dagen hetzelfde. We proberen nu iedere keer als hij wakker is te voeden. Beter vaker dan meer. Ons hangt ook een opname boven ons hoofd.

vorig jaar

Hi! Je kan altijd contact opnemen met de HA. Ik ben sinds vandaag thuis met mijn dochtertje van 3, die heeft 1,5 wk met sonde in het zkh gelegen. We geven haar alleen met sonde bij wat ze laat staan van de fles. Zolang je kindje niet onder geboortegewicht blijft is het goed, zo wel, ff langs de Ha.

vorig jaar

Reactie op Cmllesa

Lieverd, ik zou lekker voeden op verzoek. Baby meld zich echt wel, en het i ...
Dit geld alleen voor babies die een een goed geboortegewicht hadden (niet te klein), niet prematuur, en verder ook goed aankomen. Verder, ziet je baby wat gelig? En als ze wakker is, is ze dan wel alert? (Kijkt goed om zich heen) Onze baby dronk ook ontzettend slecht de eerste paar dagen en toen bleek ze hyperbilirubinemie te hebben.