26 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op vboekel
Wat pittig.. ik heb geen tips voor je maar leef met je mee ❤️
Probeer dat 'moeten doorslapen' los te laten. Binnenkort gaat het echt weer beter. Kennelijk heeft jouw kleintje meer bv nodig dan gemiddeld. Lekker voeden snachts en snel weer gaan slapen. Mijn 6 mnd baby wordt ook nog vaak wakker, ongeveer elke 3 uur (maar geregeld is dit ook korter) en wil dan ook gevoed worden.
2 maanden geleden
Hier hetzelfde, bij mijn zoon heeft dit tot 1,5 jaar geduurd en toen begreep hij meer dus kon ik hem vertellen dat de melk op was in de nacht.
Nu met mijn dochter van 6 maand hetzelfde riedeltje als bjj mijn zoon dus ik ben er al wat aan gewend… but its killing. Enige ligt aan de tunnel die ik zie is dus dat ze met 1,5 jaar meer begrijpen haha. Maar de tjjd gaat snel hoor dus ik probeer er in de nacht ook maar van te genieten dat ze de nabijheid nu nog zo nodig heeft
2 maanden geleden
Reactie op Zsannie
Thanks voor je antwoord! Als ik zou weten dat wiegen en dragen na 10 minute ...
Ach ik snap het heeelemaal!
Ik. Heb ook vaak zat maar gewoon een fles gedaan zodat ik weer kon slapen om de dag door temkomen.. Nu leg ik hem dus naast me als ik echt op ben. Dan slaapt hij langer dan ik. 😅 maar het is denk ik ook kwestie van tijd. 2 maanden geleden werkte dit echt nog niet!
één maand geleden
Ons kleintje is ook elke 2 uur wakker. Hij slaapt vaak naast me in bed waardoor hij snel even wat drinkt aan de borst en dan weer verder slaapt. Probeer het voor jezelf zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Ik zou persoonlijk niet laten huilen, ik denk dat iedereen weer sneller kan slapen als je hem troost/voedt/bij je neemt.
één maand geleden
och wat heftig wij hadden dat tot 6 maanden en toen zijn we hem meer vaste voeding als brood en pasta gaan geven en sindsdien kan hij een hele nacht doorhalen van 19 tot 7u. Dus wellicht gewoon even geduld. Die van ons slaapt al wel sinds 15 weken in zijn eigen kamer omdat wij wakker werden en hem gingen troosten bij elk huiltje. Soms zijn het gewoon kreetjes en is ie niet eens wakker. Dat hij in een andere kamer slaapt helpt om de zachte kreetjes over te slaan.
Succes 💕