mn baby is altijd al een beetje aan de zwaardere kant. Bij 6 kg woog ze 8 kg en nu ze 7 maanden is weegt ze rond de 7 kg. Ze is niet superveel afgevallen, maar we hadden wel verwacht dat ze zou aankomen en rond de 9kg zou wegen.
We merken dat haar gezicht minder bol uitziet… is dit normaal bij 7 maanden een beetje afvallen?
Ze drinkt wel minder melk.. rond 600 ml nu, voorheen 800 ml. Maar ze eet wel vaste voeding. Vaste voeding ook niet veel… halve fruit en avond half kommetje groente
Mijn zoontje van 6,5 maand is ook afgevallen. Had altijd al problemen met flesje . Nu ook met vaste voeding, huisarts/kinderartsen doen niks. Weet ook niet wat ik moet doen..
Is ze toevallig ook druk bezig met omrollen etc? Zodra ze mobiel worden kan het ook door meer beweging dat ze even niet aankomen of wat afvallen. Moet niet teveel zijn natuurijk, dan zou ik wel even aan de bel trekken bij het cb of de huisarts.
Dat het lijntje iets afbuigt hoor je vaker maar echt afvallen vind ik wel heftig, heb je al eens contact gehad met cb? Ik zou meer vetten geven bij de vaste voeding, groenten en fruit hebben weinig calorieën natuurlijk. En misschien lukt het met een droomvoeding of nachtvoeding om meer te laten drinken?