45 Reacties
één maand geleden
Mijn zoontje van 25-02 wordt ook ineens deze week steeds 5 uur wakker. In z’n eigen bedje laten wil echt niet, begint dan te jammeren. Vaak leg ik hem bij ons neer, dan speelt die nog even wat en valt dan na meestal 3 kwartier nog weer in slaap. 😴
één maand geleden
Reactie op vboekel
Zo vervelend.. ga je er dan ook uit met hem?
Om 5 uur wel want hij slaapt dan echt niet meer en gaat dan huilen vandaag om 4 uur niet toen heb ik hem laten liggen en is die weer in slaap gevallen na 3 kwartier rommelen in zijn bedje en is net wakker geworden
één maand geleden
Kan ze het te koud hebben? Ik heb bij een slaapcoach gelezen dat vroeg wakker worden met een 💩luier een teken kan zijn dat je kleintje te koud gekleed is ‘s nachts.
één maand geleden
Reactie op kayleevg307
Kan ze het te koud hebben? Ik heb bij een slaapcoach gelezen dat vroeg wakk ...
Hier ligt hij in een romper korte mouw boxpakje en een slaapzak en op zijn kamer is het 21 graden dus denk niet te koud of te warm hij voelt dan gewoon normaal aan en ook zo vroeg een poep luier
één maand geleden
Slecht slapen, ochtend poep, vaak wakker tussen 3-5. Zijn tekenen dat hij/ zij het koud heeft. Mischien zou dat kunnen?
één maand geleden
Reactie op Clairester21
Slecht slapen, ochtend poep, vaak wakker tussen 3-5. Zijn tekenen dat hij/ ...
Eens! Wij hebben een kleine die het echt altijd warm heeft, maar in bed had hij het toch koud. Overstap naar een dikkere slaapzak gemaakt en ineens sliep hij tot 07:00/07:30! (Ondanks dat de andere slaapzak volgens de TOG waarde correct was).
één maand geleden
Reactie op Babyfeb2024
Eens! Wij hebben een kleine die het echt altijd warm heeft, maar in bed had ...
Dit hebben wij ook gedaan, eerste keer wel snachts even in der nek gevoeld. Maar slaapt nu lekker door
één maand geleden
Ik geef dan de fles leg ik haar terug. En zet de babyfoon uit. Blijft ze schreeuwen gaat de ander er heen speen opnieuw. Tot dat het wel tijd is om op te staan. Ik haal haar er nooit uit om de dag te starten ze mag wakker zijn in eigen bed blijft ze schreeuwen loopt een van ons er heen opnieuw speen er in. Het is een fase
één maand geleden
Reactie op Clairester21
Eens. Voor een paar weken terug toen de eerste koude dagen waren na 30 graden dagen ofzo. Merkte ik opeens dat ze ‘s nachts het hele bed door ging. Toen warmer aangekleed en sliep ze veel rustiger. Ik lig zelf ook in pyjama onder een dekbed. Wij slapen nog met zijn tweeën, zij alleen in slaapkamertje, kan het zelf niet aangeven of ze het koud of te warm heeft. Ik wordt ook wakker ‘s nachts als ik het te koud heb. Liever te warm dan te koud. Ze heeft zelfs paar nachten winterslaapzak aan gehad, echt die eerste koude nachten, voor haar ook even wennen die temperatuur wisseling. Nu is lange mouw romper, trui, warme broek, dunne sokjes en een korte mouw slaapzak (zomer slaapzak volgens mij) voldoende. Het is even uitvogelen waar je baby behoefte aan heeft.
één maand geleden
Reactie op PrinsKaboem
Eens. Voor een paar weken terug toen de eerste koude dagen waren na 30 grad ...
Toch heb je liever dat je kindje het te koud heeft en dat aangeeft dan te warm. Dat onthoudt ik altijd. Ik denk juist ik lig ook niet stil in bed. Dus ik verwacht dat van mijn kinderen ook niet . Hier gaan ze ook door het hele bed en ze voelen echt niet koud aan.. zo'n slaap zak is soms ook dampend kan de warmte slecht uit die van mij hebben plak voetjes dan. Ik doe haar een lange mouwen romper met een slaapzak aan. 22/23 graden in de slaapkamer. Het is heel wisselend maar te warm is zeker slechter dan te koud.
één maand geleden
Reactie op Clairester21
Ze draagt een korte mouw romper, badstof pyjama lange broek en trui, en een dikke slaapzak zonder mouwen.. ze voelt ook niet koud aan verder. Op der kamer is t nog 23 graden