45 Reacties
één maand geleden
Reactie op JDSL
Ze huilt overigens niet, maar kletst de hele tijd.. overdag ineens ook alle ...
Ja! Mijn zoontje is van 1 februari en doet opeens ook korte slaapjes overdag, terwijl we hem normaal na 2 uur wakker moeten maken in de middag. En hij wordt ook rond een uur of 5 wakker en heeft dan een party. Slaapt uiteindelijk maar verder tussen ons in😅
één maand geleden
Reactie op melis2024
En wat heb je aangedaan hier slaapt die in romper korte mouw en boxpakje en ...
Misschien bedtijd iets later doen, wij proberen haar rond 18:20u pas de fles te geven en in bed te leggen. Voorheen ook 18u en toen ging t ook niet heel goed..
Maar ik had haar nu een korte mouw romper, dikke pyjama en de dikste slaapzak die ik heb (tog 3). Wel de mouwen eraf gelaten.
Eerst deed ik het broekje uit maar die had ze nu ook aan
één maand geleden
Reactie op KMdV1993
Heel benieuwd hoe het vannacht/morgenochtend gaat. Laat je het weten?
Hij is vandaag kwart over 6 naar bed gegaan dus voor zijn doen al iets later , ligt in romper korte mouw boxpakje en iets dikkere slaapzak zonder mouw en is 21 graden op zijn kamer zal morgen laten weten hoe het is gegaan vanacht wel doorgeslapen tot kwart voor 5 en ging om 6 uur savonds naar bed dus ben echt benieuwd
één maand geleden
Reactie op JDSL
Hier ook om 1 kletsen.. 1.30 uur een fles en nu alweer ruim een halfuur wak ...
Gelukkig ben ik niet de enige ben echt verrot en binnen kort gaat de klok een uur terug nou joepie verheug me er nu al op pffffffff en hij ging gisteren kwart over 6 flesje dus rond half 7 slapen is echt bizar zo vroeg dan wakker zijn maar koud had hij het niet eerder vanacht te warm dus van slaapzak verwisseld
één maand geleden
Hier ook ineens 2 dagen rond 6 wakker… en dat terwijl wij een ‘uitslaper’ hadden tot ongeveer 8/8;30….hij gaat nu wel eerder naar bed (rond 20:00) en heeft een romper korte mouw, een t-shirts lange mouw en een broekje en dunne slaapzak aan.. hij ligt weer stil in ze bedje dus hopen dat hij zo weer in slaap valt 🤞🏼
één maand geleden
Hier afgelopen 2 weken ook drama, vanaf 1 uur steeds wakker en wat jammeren en om 3 uur maar even een fles en dan is t nog tegen half 4 dat ze weer slaapt. Vanacht gelukkig maar 1 keer eruit, speen erin en sliep weer. Pleun is ook van 1 februari welkom in de sprong en slaapregressie😭