7 Reacties

één maand geleden

Lekker bij je nemen. Zij in haar luier op jou blote buik. Lakentje over jullie heen en een serie aan. Kan ze vast wat uurtjes op jou slapen. Dicht bij mama en een beetje rechtop. Een gesneden ui naast het bedje wil nog wel is helpen om goed te kunnen ademen als ze een verstopte neus heeft Als ze benauwd is, niet wil drinken, niet plast de hap bellen. Of natuurlijk als je je ongerust maakt over haar situatie Succes mama💪🏼

één maand geleden

Reactie op Suusxb

Lekker bij je nemen. Zij in haar luier op jou blote buik. Lakentje over jul ...
Helaas wilt ze dat ook niet

één maand geleden

Onze Sam heeft het gehad met 4 maanden, heeft er een bronchiolitis van gekregen. Bij hoge koorts, natte hoest, slecht drinken, slecht plassen of benauwdheid, eens naar de huisarts gaan om zijn longen te laten controleren. Want anders moet ze eventueel extra vocht of aerosols krijgen.

één maand geleden

Je mag echt best wat pcm geven en kan dan een spiegel opbouwen. Ik zou even met je huisarts overleggen voor hoeveelheid en dosering. Zo onrustig is ook zielig! Beterschap

één maand geleden

Hoe is het nu met je kleintje? Mijn dochter is 7 maand en nu ook positief. Veel onrust, kreunen slecht slapen en huilen. Wat hielp uiteindelijk? En hoe lang duurde het? Mijn partner en ik zijn er zelf ook goed ziek van ☹️

één maand geleden

Reactie op Liene92

Hoe is het nu met je kleintje? Mijn dochter is 7 maand en nu ook positief. ...
Het gaat de goede kant op helaas had ze bij de covid ook een dubbele oorontsteking, hier hielp bij ons in bed leggen en veel wiegen. Paracetamol werkte hier ook wel voor de koorts. Het is even afzien helaas het duurde 5 dagen voordat ze zich weer wat beter voelde. Sterkte

één maand geleden

Reactie op Liene92

Hoe is het nu met je kleintje? Mijn dochter is 7 maand en nu ook positief. ...
Bij onze Sam heeft het 2 weken geduurd eer het beter/over was