9 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter van net 7 maanden zit in precies dezelfde fase! Ze is druk bezig met leren kruipen en zit daardoor in een slaapregressie. Tijgert je mannetje al?

één maand geleden

Reactie op Ninthe💗

Mijn dochter van net 7 maanden zit in precies dezelfde fase! Ze is druk bez ...
Hij probeerde net te kruipen en werd helemaal gefrustreerd omdat het niet lukte 🥹

één maand geleden

Dit klinkt toch als een slaapregressie. Het kan zijn dat hij zijn schema aan het omleggen is voor een ochtend/ middag dut. Dit kan wel een paar weken duren. Zo zat ik ineens weer aan de nachtvoeding die heb ik er ook net weer van af..

één maand geleden

Hier dezelfde fase! Heb haar net in slaap gewiegd na 1,5 uur bezig te zijn geweest. Overdag gaat alles prima, maar ‘s nachts is het ineens weer zoals de eerste weken. Echt pittig! Zelf ook wel wat bang omdat ze door het omrollen nu dus ‘s nachts wakker is en niet terug kan rollen vanwege haar slaapzak, dus ik hoop dat deze fase snel over gaat.. vind het best pittig en ook heel eng!

één maand geleden

Yes hier ook, nu twee weken aan de gang, hij is 6,5 maand nu. ook opeens in de nacht elke twee uur wakker voor een aai over de bol terwijl hij al sinds 3 mnd doorsliep. Bij hem is het tijgeren, tandjes, muggenbulten, en nu verkouden. Het gaat maar door 🥲

één maand geleden

Tanden?

één maand geleden

Hier ook. Ik denk zelf dat het deels komt door verlatingsangst. Sinds een paar dagen is het krijsen als ik weg ga of uit haar beeld ben. Normaal kon ze heel lief spelen op het kleed maar sinds deze week is het echt drama. Ook met slapen overdag wil niet dat ik de kamer uit ga. Op de opvang slaapt ze wel weer goed 😅. Ik doe maar veel kiekeboe spelletjes en vertel de hele dag door wat ik doe en waar ik naartoe ga 🙈

één maand geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Hier ook. Ik denk zelf dat het deels komt door verlatingsangst. Sinds een p ...
Omgggg hier ook

één maand geleden

Hier zijn de nachten ook ineens onrustiger en is ze 's ochtends erg vroeg wakker! Verder is ze wel vrolijk en blij gelukkig. Ik las vanalles over slaapregressie rond de 6 maanden en het verplaatsen van hun slaap naar meer uren in de nacht en minder overdag. Daar geef ik het maar de schuld van en probeer haar overdag gestructureerd naar bed te doen. Verder weet ik het ook niet goed 😅