14 Reacties

25 dagen geleden

Hee, Als je het opzoekt. De vroegst lopende baby was 6 maanden :) mijn dochter is nu net 8 maanden maar kruipt, trekt op en zet stappen langs de bank en tafel al zon 4 weken🫶🏼

25 dagen geleden

Gewoon op de voeten staan bedoel je? Lijkt me geen kwaad

25 dagen geleden

Ik geloof ik ouwe wijven verhalen.., ik zou gelijk even een zwangerschapstest doen. Ze zeggen dat als je baby nu al begint met lopen dat ze "aan de kant gaat" voor de volgende!

25 dagen geleden

Reactie op NHJLMDB

Ik geloof ik ouwe wijven verhalen.., ik zou gelijk even een zwangerschapste ...
😂😂

25 dagen geleden

Reactie op NHJLMDB

Ik geloof ik ouwe wijven verhalen.., ik zou gelijk even een zwangerschapste ...
Ow dat is niet de bedoeling!

25 dagen geleden

Reactie op Levi Brants

Ow dat is niet de bedoeling!
Ons eerste stapte zelfstandig op 9,5 maand. We hadden pas een positieve test twee weken na zijn derde verjaardag 🤷🏻‍♀️

25 dagen geleden

Hier 7 maand en wil niet eens steunen op zijn voetjes :(

25 dagen geleden

Herkenbaar, hier hetzelfde. Vanochtend liep hij aan de hand een heel stuk door de kamer en in z’n eentje rond de tafel. Ik ga er zelf vanuit dat omdat hij dit vanzelf is gaan doen, zijn lichaam daar blijkbaar klaar voor is en dat het dus oké is. Het enige waar ik nu naar kijk is goede schoentjes of sloffen, maar daar heb ik nog geen goede voor gevonden in zijn maat

25 dagen geleden

Reactie op Surprise

Herkenbaar, hier hetzelfde. Vanochtend liep hij aan de hand een heel stuk d ...
Het beste voor de ontwikkeling van de voeten bij de vroege stappers zijn blote voeten.

22 dagen geleden

Ze is met 6 maanden begonnen met kruipen, met 6,5 gaat staan en nu zitten we om 7 en ze staat wel goed en zet ook al wel eens stapjes langs de tafel/bank. Hebben jullie hier ervaring mee? Wanneer ze ongeveer los gaat lopen dan?

22 dagen geleden

Reactie op Levi Brants

Ze is met 6 maanden begonnen met kruipen, met 6,5 gaat staan en nu zitten w ...
Is afhankelijk van durf. De oudste liep heel goed aan de tafel met 8 maanden, maar pas los 1 dag voor zijn eerste verjaardag. Hij had vrij snel (onverwachts) een eerste poging gedaan, maar toen keihard op 'zijn bek' gegaan en daarna dierf hij niet meer.

22 dagen geleden

Hi, hier is hij ook al veel aan het experimenteren daarmee. Volgens de fysio helemaal prima, kan geen kwaad als ze het zelf aangeven. Maar niet gaan stimuleren kreeg ik als advies.

22 dagen geleden

Reactie op Levi Brants

Ze is met 6 maanden begonnen met kruipen, met 6,5 gaat staan en nu zitten w ...
Geen ervaring wel herkenning. Luna staat nog niet los, ik denk dat dat eerst komt en daarna t echte lopen. Al lijkt het mij ook een heel gek gezicht als ze nu al los gaan staan. Ze zijn nog zo klein 🥹