10 Reacties
3 maanden geleden
Ik zou haar de komende nacht een aantal keer wakker maken voor de zekerheid. En goed kijken naar haar hoofdje of er geen zwelling komt. Maak je echt zorgen bel gewoon de HAP ze zijn er niet voor niks! 😘
3 maanden geleden
Belangrijk om te weten of ze direct huilde/ helder was. Even haar lichaam controleren wanneer ze alleen in der luier ligt. Kijken of ze geen beschadigingen/zwellingen aan haar hoofdje heeft. In de gaten houden of ze drinkt/ er gedragsverandering plaatsvindt. Zij anders uit haar ogen kijkt oid. Daarnaast zou ik voor advies altijd even de hap bellen voor je de nacht ingaat. een ongeluk zit in een klein hoekje mama. Dit kan gebeuren❤️❤️
3 maanden geleden
Kan gebeuren ♥️
Van hoe hoog is ze gevallen en ligt er een kleed onder? Voel ze nog tegen de salon tafel of als eerst op het hoofd? Ging ze inderdaad huilen of nu toename sufheid? Zou voor de zekerheid ook de HAP bellen.
3 maanden geleden
Als je verder niks vreemds ziet of merkt niks aan de hand.
Kan gebeuren. Mijn man heeft onze zoon soort van uit z'n handen laten vallen. Hij had hem met 1 hand vast en daar met zn andere hand onze dochter helpen. Onze zoon overstrekte zich en viel daardoor uit z'n hand. Hij wou onze zoon grijpen, maar duwde hem juist tegen de wasbak aan. Daarna greep hij z'n shirtje vast en ving hem daardoor net optijd op🙈 echt cm werk voor hij met zn hoofd de vloer raakte.
Zoontje huilde van de schik en was gelukkig alleen met zn lichaam iets tegen de wasbak aan gekomen, het heeft zijn val gedeeltelijk tegen gehouden.
Ja het gebeurt nu eenmaal kun je niets aan doen en hoef je je ook niet slecht om te voelen.