7 Reacties

Ik heb een keer meegemaakt dat ik mijn 4 maanden oude zoon op schoot had aan de eetkamertafel en hij was zo aan het bewegen dat hij met zijn voorhoofd klapte tegen de rand van de tafel ik hoorde de klap en schrok zelf eerder dan hem. Ik zei ach ventje gaat het wel lieverd en hij begon te huilen van de schrik ik was toen 1 seconden niet aan het opletten en voelde me toen ook zo slecht gelijk en geïrriteerd omdat ik het mijn eigen schuld vond dat ik niet op hem lette

3 maanden geleden

Er is vandaag nog een baby gevallen en een topic hierover. "Baby gevallen"

3 maanden geleden

Het overkomt echt bijna iedereen wel een keer😘. Maar ik herken je gevoel zeker weten. Mijn oudste is met 3/4 mnd uit bed gevallen. Werd niet stil, uiteindelijk ieder uur en daarna elke 2u wakker 'gemaakt' (hij kwam uit zichzelf elk 1,5u). Gelukkig niets aan de hand. Maar nu 2jr later voel ik me er nog kut om. De jongste niet gevallen, maar door grote broer eraf getrokken terwijl ik er naast zat. Man wat voelde ik me weer kut. Gelukkig stopte t huilen bij oppakken. Maar hij was ook iets gecontroleerd gevallen want hij ging via mijn benen en broer had hem vast dus klap was minder heftig dan toendertijd bij de oudste. Maar man man man wat kan je je dan slecht voelen😘

3 maanden geleden

Overkomt ons allemaal! Oudste al eens van het bed gevallen, uit het wippertje. En geloof me als ze ouder worden gaan ze veel vaker vallen. Maak je geen zorgen je bent absoluut geen slechte moeder!

3 maanden geleden

Kijk in de topic baby gevallen. Bijna een identiek verhaal. Dus nee je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste mama die dit overkomt.

3 maanden geleden

Mijn dochtertje van 6 maanden is van de week ook van mijn bed af gerold snachts, ik heb toen tot mijn geluk gehad dat ik die avond kussens langs mijn bed gelegd had, waardoor ik wakker werd van een bonk en wat gemopper. Ze lach gewoon op dr buik om zich heen te kijken. Maar toch blijf ik ook elke keer dat scenario in mijn hoofd omspelen. Het is oke! Het gebeurd idd bij heel veel moeders. Ik ken er ook al een paar en dat is helemaal oke. Even schrikken voor baby en voor mama soms nog meer❤️

3 maanden geleden

Kan gebeuren! Gelukkig zijn babies ook gemaakt alsof het iemands eerste kindje is: ze kunnen dus gelukkig echt wel tegen een stootje. Komt goed mama!