13 Reacties

vorig jaar

Je heb speciale beugels voor in de bakfiets waar je de maxi cosi in kan klikken.

vorig jaar

Reactie op Baby-2021|

Je heb speciale beugels voor in de bakfiets waar je de maxi cosi in kan kli ...
Ook dan mag het pas vanaf 12 weken omdat voor de tijd de nek niet sterk genoeg is om het getril en de hobbels op te vangen. Met in extreme gevallen het shaken baby syndroom tot gevolg.

vorig jaar

Ik wist dit dus niet.. en ben 2x met de kids in bakfiets de hort op gegaan. Nu is het wel zo dat de maxicosi mee veert (in de urban arrow). Maar ik voelde me dus wel schuldig erna. Zeker omdat we ook wel (heus wel voorzichtig maar toch) hobbels hadden onderweg.. Maar inmiddels is ie bijna 9 weken en hij heeft er nooit last van gehad. Ik wacht nu wel keurig af. Het is ook een kwestie van aansprakelijkheid denk ik.. dat de fietsenmakers niet aansprakelijk gesteld kunnen worden indien er iets gebeurd. Maar uiteraard snap ik wel dat het niet bevordelijk is voor zo’n klein hummeltje.. maar denk dus ook dat als je voorzichtig doet het niet heel veel kwaad kan.. of je moet wel heel erg pech hebben. Maar goed, beter dus nog even wachten! 😬 wij nog 3,5 week wachten en dan mag het..

vorig jaar

Ik fiets sinds het weekend met m’n zoontje van 7 weken in de bakfiets. Deed dat eigenlijk bij m’n dochter ook al toen ze zo jong was. Ik let altijd op dat ik niet op al te hobbelige weggetjes fiets en ook niet van stoepranden af fietsen. M.i. moet het dan best wel kunnen

vorig jaar

Reactie op Roos7290

Ik fiets sinds het weekend met m’n zoontje van 7 weken in de bakfiets. Deed ...
Zit je zoontje dan in de maxicosi of zo'n babykuipje? Ik weet niet goed wat we het beste kunnen aanschaffen voor onze dochter

vorig jaar

Reactie op Joy91

Zit je zoontje dan in de maxicosi of zo'n babykuipje? Ik weet niet goed wa ...
Ik heb een babyschaal gekocht (tip: vinted). Mn vriendin had een maxicosi drager dus dat eerst getest, maar dan is er echt nog maar heel weinig ruimte voor mijn peuter en kan er eigenlijk niks meer mee 🫠 dus toch de babyschaal gekocht, maar ik heb hem nog niet getest. Ik vind het toch nog een beetje spannend haha, maar als t niet zo koud is dan ga ik het eens proberen!

vorig jaar

Reactie op Skye_

Ik heb een babyschaal gekocht (tip: vinted). Mn vriendin had een maxicosi d ...
Ik vind in de babyschaal het hoofdje echt heel onstabiel, ook met drie maanden. Mijn dochter viel altijd in slaap in de bakfiets en dan had je zon bungelend hoofdje, heel naar vond ik dat. Dus ik heb haar heel lang in de maxicosi vervoert in de bakfiets en dat ga ik met de jongste ook doen.

vorig jaar

Reactie op Joy91

Zit je zoontje dan in de maxicosi of zo'n babykuipje? Ik weet niet goed wa ...
Maxicosi

vorig jaar

Reactie op muppetsofie

Ik vind in de babyschaal het hoofdje echt heel onstabiel, ook met drie maan ...
Ik heb ook maxi cosi gebruikt tot hij echt goed kon zitten (was niet bepaald de snelste, dus dat duurde heul lang! denk pas bij 10 maanden ofzo?) toen pas overgezet in ‘peuterstoel’ (zou eerder zeggen dreumes stoel) tot 14 mnd en sindsdien zonder iets

vorig jaar

Hier een lovens bakfiets en vervoer mijn baby gewoon in de maxi cosi houder in de fiets. Vanaf het moment dat ik zelf weer mocht fietsen. Bij mijn inmiddels peuter ook gedaan. Maxi cosi, net als in de auto, heel strak aantrekken zodat er geen ruimte voor beweging is.

vorig jaar

Onze kleine meid is nu 11weken en gisteren voor het eerst gefietst! Ik heb de hoofdverkleiner uit de wipstoel in de babyschaal gemaakt! Ik vond dat ze er erg vast in lag!!! Nou moet ik wel zeggen dat we weinig hobbels hier hebben😅

vorig jaar

Reactie op Mrts85

Onze kleine meid is nu 11weken en gisteren voor het eerst gefietst! Ik heb ...
Same! Dat had ik ook gedaan maar dan met de hoofdverkleiner uit de maxicosi! Heb nu twee keer een klein rondje gefietst. De eerste keer hoorde ik haar schateren hahaha en de tweede keer viel ze in slaap dus volgens mij vind ze het wel prima! En idd, hobbels heb ik vermeden😅

vorig jaar

Heerlijk met de mooie dagen, inmiddels al een aantal keer weer lekker gefietst en grote zus opgehaald. Ze vind de bakfiets heerlijk, valt gelijk in slaap. Heb de maxicosi in de urban arrow. Wel lomp met op en afhalen icm met regenkap maar goed, nog steeds een 10/10 🤩