9 Reacties

één maand geleden

tandarts hier. heeft je kleine al tandjes?

één maand geleden

Reactie op Rossie1509

tandarts hier. heeft je kleine al tandjes?
Ja 2 onder tandjes

één maand geleden

met hoeveel maandjes had ze de ondertanden? en hoe oud is ze nou? rode wangen? koorts? erbij?

één maand geleden

als ik het zo lees is t eerste wat ik denk tanddoorbraak.. maar weet niet hoe oud ze is en wat de andere klachten zijn. indien ze vaak na 3 uur wakker is, kan dat verklaren, dan daalt melatonine, slaapt ze minder diep en voelt ze pijn eerder.

één maand geleden

Ik herken het wel! Hier sinds ik bij de groenten aardapppel/pasta etc doe heeft ze echt harde ontlasting en zo 8 luiers per dag (voorheen 1 a 2). Verder heel onrustig in de nacht, huilen als we haar wegleggen en om de zoveel uur huilend wakker worden. Voorheen sliep ze ook door! Dus of dit het is of een andere fase/sprong.. succes in iedergeval mama!❤️

één maand geleden

Ik gok dat her dan misschien de boventand(en) zijn? Hier nu met tand 6 bezig en bij iedere tand heeft hij onwijs veel poepluiers, geen diarree maar gewoon heel vaak een klein beetje. En dan heeft hij ook moeite met inslapen in z'n bedje en komt hij snachts. Dutjes overdag iok wat korter en humeurig.

één maand geleden

Reactie op Rossie1509

met hoeveel maandjes had ze de ondertanden? en hoe oud is ze nou? rode wang ...
Met 5 maanden had ze die, wel 1 wang een beetje rood gisteren. Vandaag gelukkig maar 3 poep luiers, dus dat gaat al beter, alleen het slapen ‘s avonds wil nog niet echt..

één maand geleden

Heel herkenbaar. Ik heb het idee dat er boventandjes door gaan komen.

één maand geleden

Het vele poepen is gelukkig gestopt, heb haar ook al een aantal dagen geen brood of pasta meer gegeven alleen het slapen vooral ‘s avonds is nog lastig. Ze slaapt meteen bij me op de borst maar schrikt wakker in paniek als ik haar weg wil leggen, wakker in bedje leggen gaat al helemaal niet.