13 Reacties

2 maanden geleden

Haha, mijn dochter is de 22e geboren, is heel sterk, maar kan zichzelf nog niet optrekken en echt kruipen ook niet (gelukkig 😆). Het gaat al allemaal veel te snel! Als ik zie wat je dochter al kan, jeetje, ik zie haar bij wijze van morgen al lopen! 😂.

2 maanden geleden

Mijn dochter is van 29 januari en kon met 3 maanden al omrollen, ze kreeg met 4 maanden een spreidbroekje vanwege een heupafwijking en daardoor kan ze dat dus niet zelf meer doen. Maar waar wij dachten met die spreidbroek zal haar ontwikkeling wel belemmert worden, maar niks is minder waar. Ze zit zelfstandig al een tijdje, tijgert en trekt zich nu aan dingen op, nu sinds 2 weken ook op handen en knieën en probeert ze al vooruit te komen dus dat zal ook niet lang meer duren. De een is nou eenmaal gewoon sneller dan de ander. Mijn zoontje was ook zo snel met alles en liep met 11 maanden. Niks om je zorgen over te maken hoor! Het enige wat ik altijd jammer vind is dat het kleine baby er zo snel af gaat als ze zo snel ontwikkelen 😜

2 maanden geleden

Wat knap dat ze dat al allemaal kan! Zou me geen zorgen maken hoor de een ontwikkeld zich sneller dan een ander. Niks om je zorgen over te maken. Tip als ze zoveel al kan zou ik wel de box en haar bedje op de laagste stand zetten.

2 maanden geleden

Dat koppie ook erbij! Haha. Zo wijs al in haar uitdrukking ook. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, sommige kindjes zijn nu eenmaal snel. Misschien heb je nu alle sprongetjes al in 1 gehad, scheelt weer 🤣. Wel gauw je huis babyproof maken, niks meer veilig nu hihi

2 maanden geleden

Dankjewel dames voor jullie reacties De box en het bedje gaan naar beneden vandaag, bij mijn vorige hoefde dit echt pas met 8/9 maanden geloof ik haha ff wennen dit hoor zo snel🤣

2 maanden geleden

Wat goed zeg! Onze dochter van 12 feb kan al een maand of 2 rollen. Kan nu zelfstandig zitten en is sinds vorige week aan het oefenen met de handen en knieën houding! Maar echt vooruit kruipen doet ze niet. Ze kan al wel een tijdje om haar as draaien en achteruit tijgeren haha!

2 maanden geleden

Ik herken je ik heb met mijn dochter ook! Het gaat mij ook te snel. Ze is 6 maanden en wilt nu alleen maar staan en stappen zetten. Ze kan al zitten sinds 5 maand en kruipen sind 3,5 maand😓. Ik was nog naar prenatal gegaan omdat ze best voor loopt met veel. Ook qua speelgoed. Maar ik krijg alleen maar commentaar dat ik haar groot praat. Nu lees ik het van jou. Dus ik ben benieuwd. Mijn dochter is trouwens van 7 februari.

2 maanden geleden

Veel succes! Onze oudste kon rollen met 6 weken, stevig en zonder steun zitten met 4 maanden, kroop op 7 maand, trok zich volledig recht op 7 maand, in dezelfde maand stapte hij aan de hand... Nu is hij 3,5 jaar en praat ons onder tafel. Op zich kan het fysiek weinig kwaad, maar bij ons liep dat ook samen met weinig eten, weinig slapen, rap gefrustreerd omdat hij meer wilt kunnen dan wat hij moet kunnen. Zo was het kleinste loopfietsje te groot voor zijn korte beentjes en de dag dat hij eindelijk aan de grond kon met zijn benen, kon hij het ook direct. Hetzelfde met zijn trapperfiets, steps,...

2 maanden geleden

Wat fijn om dit allemaal te lezen zeg. Soms voelt het niet fijn om te vertellen wat mijn dochter allemaal al kan. Luna kan sinds deze week ook zelfstandig zitten en klimt ook op om te gaan staan. Ze tijgert vooruit en lijkt te willen kruipen maar dit lukt nog niet echt. Ik maak mij af en toe ook wel zorgen omdat ze zo veel frustratie uit als iets niet lukt en ben bang dat als ze omvalt er nog wat kan gebeuren omdat ze nog zo jong is maar je doet er helemaal niks aan. Baby’s from 2024 are build different. 😅

2 maanden geleden

Edit mod Eliza- inhoud weggehaald op verzoek van plaatser, off topic

2 maanden geleden

Reactie op karien84

Edit mod Eliza- inhoud weggehaald op verzoek van plaatser, off topic
Hey, ik denk dat je in t verkeerde topic zit. Kan t verkeerd hebben hoor 🫣

2 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Hey, ik denk dat je in t verkeerde topic zit. Kan t verkeerd hebben hoor 🫣 ...
Oeps ja 🫣