8 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb bij de action plastic kratten gekocht en per maat in aparte krat gedaan. 😊
3 maanden geleden
Heb alles in een doos gegooid, ook alles bij elkaar. Wel uitgezocht op wil ik houden/verkopen/weggeven maar ik moest er echt even vanaf. Heb een mooie houten box besteld waar alles straks netjes in komt.
3 maanden geleden
Wij hebben gesorteerd op maat en het meeste bewaard in een plastic doos op zolder. Niet vaccum. Sommige dingen weggegooid of naar het goede doel gebracht.
3 maanden geleden
Ik plastiek dozen van IKEA met zo’n deksel met die hakjes aan de zijkanten om deze goed dicht te houden. Ik moet uitsorteren wat ik wil weg geven en wat ik wil als herinnering houden want we zijn als gezin compleet. Te koop zetten neemt iets meer tijd en energie foto’s maken enz dus alleen de best duren in goede staat spulletjes zet ik te koop.
3 maanden geleden
Ik bewaar het in vuilniszakken achter het schot op zolder omdat dat wat minder ruimte inneemt dan dozen 😅
3 maanden geleden
Ik bewaar het in opbergboxen van de Action (met zo'n klep bovenop) per twee maten (dus 50/56, 62/68 etc) en dit heb ik gelabeld. Mijn zoontje heeft een inloopkast op zijn kamer waar meer dan genoeg ruimte is om deze boxen te bewaren. Kan ik ook stiekem nog eens snuffelen in z'n kleine maatjes 🤭