11 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Roambr
Geen pap geven ? Ik geef t nog iig niet hahaha
Haha, ja t liefst geef ik wel iets van pap want ik heb het idee dat zijn voeding dan beter binnenblijft
2 maanden geleden
Reactie op Willemijn02
Haha, ja t liefst geef ik wel iets van pap want ik heb het idee dat zijn vo ...
Welke voeding bedoel je ivm spugen van de melk of? Want met vaste hapjes/voeding blijft het zowieso al beter binnen. Oudste spuugde veel maar nooit pap gegeven ze groeien daar echt overheen en steeds meer vaste voeding deed veel. Doorslapen deed ze pas na 1 jaar. Jongste geef ik ook geen pap slaapt gewoon door dus daarvoor zou ik het persoonlijk ook niet doen. Ik weet dat het niet je vraag is maar er zit weinig meerwaarde aan pap.
2 maanden geleden
Ja zowel melkvoeding als vaste voeding van groente en fruit. Bij beide spuugt hij echt nog te veel vind ik, komen soms golven melk uit en ik zie dat hij best vaak misselijk is na eten en meestal komt daarna nog groente en fruit eruit.
En mijn zoontje slaapt idd ook nog niet door,komt altijd voor een flesje
2 maanden geleden
Reactie op Zweedsebaby
En als je het met een lepel geeft?
Zowel met de lepel als in een fles werkt niet, hij heeft het al gauw genoeg door dat het pap is haha. Maar ik ben sws in overleg met cjg wat betreft het spugen
2 maanden geleden
Reactie op Willemijn02
Ja zowel melkvoeding als vaste voeding van groente en fruit. Bij beide spuu ...
Ben je al eens bij een osteopaat geweest. Lijkt me voor hem zelf ook niet lekker. Misschien zit er in de maag gewoon iets dwars het is maar een gedachte hoor. Misschien kan je een voorstel doen in een mail kijken wat de reactie is .. inprecipe zou je het met vaste voeding niet verwachten
2 maanden geleden
Wij zijn met 2,5 maand al naar een osteopaat geweest, hij had toen een beknelling in z’n nekje, met z’n maag enz was alles goed