Onze kleine man is vandaag 3 maanden oud. Voor mijn gevoel is vooral ontevreden. Hij gaat direct huilen en dan over in krijsen, even jammeren of een klein kreetje zit er niet in. Ook wordt hij eigenlijk altijd huilend wakker ondanks dat hij dan lang geslapen heeft (dutje overdag van 2 of 3 uur) en is daarna snel weer moe (binnen een uur)
In slaap vallen is altijd huilen en strijd. Ergens anders slapen (in kinderwagen op bezoek bijv.) Zit er echt niet in. Hij is dus niet echt een makkelijk kind... Veel mensen zeggen tegen mij van ja het is echt een baby met karakter of hij is niet gemaakt om baby te zijn. Maar daar kan ik niet zoveel mee...
Ik vind het heel lastig en word er heel onzeker van omdat ik het gevoel heb dat ik het fout doe. En door deze dingen begin ik steeds meer een kluizenaar te worden omdat ik niet het gevoel heb dat we met hem ergens heen kunnen omdat ik bang ben dat hij dan weer begint te huilen/niet kan slapen/etc.
Zijn er mama's die dit herkennen? Hoe gaan jullie er mee om? Of mama's die dit met vorig kindje gehad hebben en nog tips hebben?