26 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Hier een baby van 4 maanden met koorts.. ze lijkt verder net ziek. Ze is he ...
Mijn zoontje nu weer koorst verkoudheid die slaat naar ooronteking vorige keer was trouwens ook dezelfde. Helaas bij mijn zoontje is koorts al vaak bij gekomen (elke keer dat dier verkouden is) tot nu denk al 4 keer vanaf hij 2 weken was. Met 6/7 weken voor de eerste kooortst gehad daarna met vaccin en gelijk achteraan verkouden en ooronteking met 2/3 maanden en dan weer koorst. We hebben nog een van 2,5 die ooo vaak verkouden is en nu de klein op de crèche zit zou ook vaak voorkomen helaas :(. Succes en veel beterschap voor de kleine.
4 maanden geleden
Wat balen en vervelend zeg! Hopelijk gaat het snel weer over! Hoe kwam je w dat je zoontje oorontsteking had? Beterschap
4 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Wat balen en vervelend zeg! Hopelijk gaat het snel weer over! Hoe kwam je w ...
Erachter*
4 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Wat balen en vervelend zeg! Hopelijk gaat het snel weer over! Hoe kwam je w ...
Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed, bij mijn oudste was ook zo sinds heel vroeg ik denk dat is genetisch is ofzo dat ze de oortjes van binnen te smal hebben als ze geboren worden of dat ze veel slijm produceren als ze ziek zijn en kan dit niet makkelijk er uit. Dan hoop de slijm en veroorzaak groei bacteriën en ze zijn allebei heel vaak verkouden/ ziek. Allergieën zitten in de familie ook waardoor ze meer slijm produceren :( heel erg vervelend we gaan gelijk kijken of buisjes bij de kleinste ook geplaatst kunnen worden want het is echt heel vermoeiend en zorgelijk elke keer :( antibiotica koorst slaaploze nachten enz.
4 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Erachter*
Oh erachter… hij had koorst huilde anders dan wat we gewend zijn wilde niet goed drinken en konden we hem niet weg legen maar de hele tijd in ons armen. Het was overduidelijk iets aan de hand … je ziet nu bijvoorbeeld veel oorsmeer in zijn oortje en meestal gaat dat gepaard met periodes van veel slijm. :( nu aan de antibiotica weer
4 maanden geleden
Reactie op Fabi-R
Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed, bij mijn oudste was ook zo sinds heel ...
Jeetje wat vervelend! Lijkt me ook erg stressvol. Hopelijk is het plaatsen van buisjes mogelijk en geeft dat wat rust. Sterkte