7 Reacties

2 jaar geleden

Je kindje krijgt ook steeds minder ruimte dus de bewegingen gaan anders voelen. Ik voel vooral aan de binnenkant heel veel

2 jaar geleden

Is er een aanleiding geweest voor het minder bewegen? Ik had afgelopen week koorts en de beweging werd steeds minder dag na dag. Toen moest ik ook aan een ctg daarna kwam hij gelukkig op gang en nu is het weer zoals voorheen.

2 jaar geleden

Reactie op Romi

Is er een aanleiding geweest voor het minder bewegen? Ik had afgelopen wee ...
Misschien door de insuline die ik nu moet spuiten sinds een week door de zwangerschapssuiker anders zou ik het niet weten

2 jaar geleden

Je kindje krijgt ook steeds minder ruimte dus de bewegingen gaan anders voe ...
Dit heb ik ook! Vandaag voor een reguliere check bij de verloskundige geweest. Onze baby ligt nu in stuit dus dat verklaart waarom ik haar meer ‘van binnen’ (lees: tegen mijn kruis en bil) voel trappen dan tegen mijn buik.

2 jaar geleden

Hier lagen de babies ook ineens in een andere positie, waardoor ik veel minder voel dan eerst. Vind het nog steeds niet prettig, maar er is wel een duidelijke verklaring.. op de ctg was echt niks aan de hand, dus probeer er maar op te vertrouwen dat ze gewoon minder ruimte hebben en dat ik ze door de andere positie minder goed voel... Maar ik snap je zorgen wel 😅

2 jaar geleden

Hier ook sinds week 30. Ze worden denk ik gewoon te groot om zoveel en duidelijk te bewegen als eerst 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Hier flink grieperig en dan kan ik ook merken dat ons meisje dr wat rustiger houdt. Op momenten dat het met mij weer redelijk gaat stampt ze er meteen op los 33 weken op dit moment