12 Reacties

4 maanden geleden

Dat heb ik toevallig gister geprobeerd toen ik bij vrienden langs ging op de camping. Zoontje heeft in deryan slaap tentje op bed gelegen 👌. Zij hadden wel ook nog zo’n gaas wat ik ervoor kon spannen dus het bedje kon echt nergens heen

4 maanden geleden

Wagenbak van de kinderen kwamen?

4 maanden geleden

Ik ga morgen op vakantie, ook een stacaravan en het plan is bij ons ook om de kleine man in het deryan tentje te laten slapen. Ik hoop het tentje op 1 of 2 matrassen die dan naast mijn bed (ook kleine slaapkamer met 2p bed, hopelijk is er genoeg ruimte 🍀) liggen te kunnen zetten , als een soort cosleeper. Tentje zelf al thuis regelmatig mee geoefend en in geslapen. Dan stond het tentje op ons bed. Hij zou theoretisch gezien ook op de grond kunnen staan, maar dat voelt voor mij niet goed. Als het niet naast mijn bed kan dan zal het tentje waarschijnlijk op een van de 1p bedden in 1 van de andere slaapkamers gaan (hebben er 3 in deze stacaravan, 1 voor zijn zus sowieso). We gaan er morgen mee puzzelen, kan het je wel laten weten wat het geworden is!

4 maanden geleden

Wij gebruiken de co-sleeper. Die past precies in de treinzit. Het Deryan tentje beviel bij ons niet zo vanwege de ritsen, maar is zeker ook een handige optie hoor!

4 maanden geleden

Reactie op JolienL

Ik ga morgen op vakantie, ook een stacaravan en het plan is bij ons ook om ...
Als je dat zou willen laten weten, heel graag! Hele fijne vakantie natuurlijk gewenst. Waar gaan jullie heen?

4 maanden geleden

Reactie op LR13

Dat heb ik toevallig gister geprobeerd toen ik bij vrienden langs ging op d ...
Ja, ik heb zelf nog een opblaasbare bedbumper die ook mee gaat. Hopelijk kan dat eventueel.

4 maanden geleden

Wij hebben in een vooropgezette tent het deryan tentje op het eenpersoonsbed gezet in de andere ‘kamer’. Ze kon toch nog niet rollen en ging meteen goed!

4 maanden geleden

Deryan-tentje op eenpersoonsbed kan prima! Als hij nog niet kan rollen, kan het open en daarna dicht. Ik vond het niet heel handig met die ritsen. Mijn oudste moesten we vaak ‘s nachts weer in slaap wiegen en dan is elke keer die ritsen open en dicht niet fijn. Maakt namelijk ook geluid. Die Aeromoov heeft dat volgens mij niet, dus dat lijkt me dan handiger. Die is een stuk duurder, maar kan volgens mij ook voor peuters. Als dat idd kan, zou ik die doen, want dan kun je ‘m nog heel lang gebruiken.

4 maanden geleden

Reactie op JolienL

Ik ga morgen op vakantie, ook een stacaravan en het plan is bij ons ook om ...
Hoe bevalt het? Is het allemaal gelukt? Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie!

4 maanden geleden

Reactie op Gwennabeez

Hoe bevalt het? Is het allemaal gelukt? Hopelijk hebben jullie een fijne va ...
Oooh ik ben helemaal vergeten te laten weten! De kleine man slaapt super in z'n tentje. Maar naast het 2p bed ging niet helaas. Dus nu slapen we met z'n 3en op een "kinder"slaapkamer. Mijn man in het hoge bed, ik in het lage bed en zoonlief ernaast op de grond. Althans niet helemaal op de grond want het tentje staat op een ledikant matrasje. Zal proberen morgen een foto te maken!

4 maanden geleden

Wij zijn net naar Frankrijk geweest met onze bijna 2-jarige en 3,5 mnd baby .. niet in sta caravan maar in een safaritent.. Wij hadden onze baby nog in de wandelwagen kuip.. past niet heel lang meer, maar was prima! Voordeel ook was dat ie dan naar de ‘kamer’ gereden kon worden waar de peuter al sliep. Vorig jaar zijn we met onze oudste ook in stacaravan geweest en toen hadden we zo’n tentje op een 1-persoonsbed. Wel hadden we ook zo’n bedhekje zodat ie er niet af kon vallen (hij was al bijna 1, dus dat had wel gekund). Allemaal goed gegaan. Enige wat ik bij het tentje lastig vond, was dat het erg zweterig was. Dus in avond nog geen slaapzak aan, en dan laat in avond alsnog eentje aandoen.. verder dus erg tevreden! die aeromoov geen ervaring mee.

4 maanden geleden

Reactie op Gwennabeez

Hoe bevalt het? Is het allemaal gelukt? Hopelijk hebben jullie een fijne va ...
Het slaaptentje staat dus op een ledikant matras die hier aanwezig was. Het ledikant was alleen te klein voor mijn dochter (2,5) dus die ligt in een 1p bed met bedrekje. En het matrasje paste dus perfect naast "mijn" bed om het slaaptentje op te zetten.