4 Reacties

21 dagen geleden

Nee, maar ik lees wel graag mee! Mijn dochter is net zo, zodra ik haar weg leg dan is ze overdag binnen 10 min wakker, snachts 1.5 /2 uur de laatste tijd... Als ik haar op 'schoot hou dan slaapt ze 2 uur of langer.. in de draagzak net zo

21 dagen geleden

Accepteren dat het zo is. Ik bedoel het echt niet vervelend, maar je hebt inmiddels zoveel topics geopend over je kindje die niet zelfstandig wil slapen.. er wordt in elk topic benoemd dat het vervelend, maar heel normaal is dat kindjes knuffelbehoefte hebben. En ik snap je écht, ik heb er 2 die dat willen en mijn lichaam is simpelweg niet groot genoeg om er 2 tegelijk vast te houden. Vanmorgen is letterlijk de eerste keer in meer dan 12 weken geweest dat ik een kop koffie heb kunnen drinken zonder baby in mijn armen. Ik snap je, ik weet hoe vervelend het is, maar het is doodnormaal en een kwestie van accepteren. Koop een draagzak, dan kun je je kindje bij je houden, maar wel dingen in huis doen. Het wordt vanzelf anders.

21 dagen geleden

Hier slaapt ze langer buiten. Met deze dagen perfect. Wel een lang genoeg wakker tijd max 1,5uur en dan even wiegen wakker er in leggen even door de tuin wandelen heen en weer wiebelen. En ze is weg. Heb er een netje om heen voor de vliegen. Ze sliep gisteren 1,5uur😂 in bed ik denk max 45min. Maar ik doe het wel hoor dan went ze daar ook aan voor als het dus niet meer gaat . En dan heeft ze wel een rustig slaapje. De peuter rent er soms nog een beetje om heen buiten.

21 dagen geleden

Reactie op Roos Anne

Hier slaapt ze langer buiten. Met deze dagen perfect. Wel een lang genoeg w ...
Misschien een white noise? Schijnt te helpen met het verlengen van de slaapjes. Misschien is het ook gewoon nabijheid en heeft het tijd nodig ik zou het blijven proberen in eigen kamer maar uiteindelijk is überhaupt slapen belangrijker