16 Reacties
2 maanden geleden
Ik kreeg de tip om er chamodent op te doen van de tandarts! Weet nog niet of het werkt want ons zoontje heeft nog geen last maar die adviseerde ze
2 maanden geleden
Reactie op melis2024
Heb de tip gekregen laat ze lekker bijten op lente ui dat werkt enorm goed
Dat zag ik inderdaad ook ergens voorbij komen, klinkt gek haha maaar proberen waard!
2 maanden geleden
Reactie op Fb
Volgensmij hebben ze bij de kruidvat iets voor tandjes kost €10 maar weet e ...
Top ga ik morgen eens kijken wat ik kan vinden ! Dankjewel☺️
2 maanden geleden
Bij de kruitvat werkt hier erg goed en je mag het 4x per dag inmasseren, helpt ook als ze de fles even niet willen pakken dit smeren kwartier voor de fles.
2 maanden geleden
Kindertandarts hier: lente ui in freezer geven, eenmaal bevroren, aan je kindje geven. Zetpil 120 mg (iedere 6 uur), speen in koelkast zo ook speen van haar flesje. Dentinox helpt ook.. succes xx
2 maanden geleden
Reactie op Rossie1509
Kindertandarts hier: lente ui in freezer geven, eenmaal bevroren, aan je ki ...
🫶🏼dankjewelll
2 maanden geleden
Reactie op Sharina Bombello
🫶🏼dankjewelll
Maar dentinox werkt alleen als het 30 seconden op tandvlees zit, dus kan je beter doen als ze slaapt, en dit klinkt mega dom maar werkt: een tampon (wat je gebruikt bij menstruatie) pakken, dentinox opdoen op het puntje, en dat op haar tandvlees houden 30 seconden (gedeelte waar dus dentinox op zit) en dat zorgt voor verdoofd gevoel in haar tandvlees xx
2 maanden geleden
Ik heb hier een baby van 7 maanden die al 6 (😂😂😂) tanden heeft. De 7e komt er ook al aan. Met 4 maanden had hij er 2 onder, met 6,5 maand kwamen er 4 tegelijkertijd door aan de bovenkant.
Hij bijt en kwijlt zich suf, ik heb verschillende bijtringen maar verder doe ik niks eigenlijk. Zolang hij geen koorts heeft of echt ziek ervan wordt geef ik hem niks.