4 Reacties

één maand geleden

De fase van verlatingsangst https://www.24baby.nl/baby/ontwikkeling/verlatingsangst-baby-eenkennigheid/

één maand geleden

Mijn zoontje is van 13 februari en zit in dezelfde fase zoals je het omschrijft. Om toch het huishouden te doen probeer ik hem eerst echt aan te leren dat hij zichzelf ook bezig moet kunnen. Na een bepaalde tijd voel je als ouder zelf eenbeetje aan of je beter de kleine bij je kunt houden dan pak ik de draagzak of ik zet hem in de wipstoel als ik bvb huishoudelijke klusjes doe zodat hij mij in ieder geval ziet en praat ik tegen hem om hem te vermaken en bied ik hem zijn favoriete knuffels aan ter vermaak

één maand geleden

Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀

Mijn zoontje is van 13 februari en zit in dezelfde fase zoals je het omschr ...
Wat fijn dat het herkent wordt. Vind het een beetje zwaar . Wat eerder lukte qua vermaak, wordt hij nu boos om. Wat MamavanLuna24 zegt zou kunnen.. ik zet hem in zijn stoel of in de kleed of leg hem in zijn bedje .en dan begint hij driftig heen en weer te bewegen. Maar voor de rest van de dag maakt hij een binnensmonds geluid mmumm .. wij hebben dan echt zoiets van stop nu maar hij kan gewoon 20 minuten dat doen terwijl hij speelgoed krijgt of iets te eten.. ik kan opdat moment niet zijn behoefte ontcijferen. Dat maakt het de komende tijd wel moeilijk.. vandaag was echt zwaar hij wou ook niet middag slapen 😅

één maand geleden

Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀

Mijn zoontje is van 13 februari en zit in dezelfde fase zoals je het omschr ...
Grappig, mijne is ook van 13 februari en begint nu ook echt met ‘jengelen’ en veranderd ook in een kleine acteur. Lastig inderdaad, moet er soms ook wel om lachen