9 Reacties
6 maanden geleden
Mijn baby doet precies hetzelfde en haar broer had het ook als kleine baby. Met name met de trap af lopen. Het leek hier erop dat ze het eng vinden om een te snelle beweging te maken! Als ik heel rustig de trap afloop gaat het goed, loop ik ik haar ogen te snel dan spant ze helemaal op, houdt haar adem in en wordt rood, vaak daarna huilen.
6 maanden geleden
Mijn zoontje heeft precies dezelfde symptomen. Maar bij hem betekend het krampjes of een poep of scheet wat eruit moet.
6 maanden geleden
Reactie op wachtenduurtlang11
Mijn zoontje heeft precies dezelfde symptomen. Maar bij hem betekend het kr ...
Dat merk ik niet bij hem, als ik weer op gelijke grond loop is het weer over 🤔
6 maanden geleden
Reactie op Saariesaar
Mijn baby doet precies hetzelfde en haar broer had het ook als kleine baby. ...
Ja inderdaad precies dit! Hier doet hij het alleen in de zittende houding, als ik hem tegen me aandraag voel ik hem wel iets verstijven maar njet zo erg als in een zittende houding. In de maxicosi denk ik dan ook dat hij die vallende/snelle(?) beweging eng vindt 🤔
6 maanden geleden
Reactie op vincent1993
Dit doet mijn zoontje praktisch vanaf de geboorte al
Ook in de maxicosi? Of alleen op/af de trap?
3 maanden geleden
Hoi Maria, heeft je baby het nog? Mijn dochtertje van nu 4,5 maand doet dit ook. In het begin met een paar weken oud ook bij het optillen van het verschoonkussen en in de maxi cosi. Dat is nu over, maar ze heeft het nog wel op de trap. Als ik haar mee laat kijken naar beneden heeft ze het niet(beetje voorover gebogen houden). Het lijkt erop dat het dus met de tijd minder wordt!
3 maanden geleden
Nee het is nu zo goed als over. Een paar weken geleden deed hij het ineens wel weer eventjes (vooral als hij moe was), maar het is nu weer helemaal over.