16 Reacties

3 maanden geleden

Wellicht te koud?

3 maanden geleden

Onze dochter slaapt nog niet op haar eigen kamer, maar ze heeft ook even zo'n periode gehad. Was gelukkig ook maar even, haha. Ik heb haar gewoon naast me neergelegd en samen geslapen, ook overdag als ze daar behoefte aan had. Dat is een aantal dagen zo geweest en toen kon ik haar gewoon weer wegleggen. Nu slaapt ze weer zo'n 12 uur per nacht door 🤭.

3 maanden geleden

Reactie op Broad

Wellicht te koud?
Ja daar had ik inderdaad ook aan gedacht, maar het is momenteel na die hitte nog steeds rond de 22gr in de kamer dus dat lijkt me dan niet toch..

3 maanden geleden

Reactie op Ceciliav

Onze dochter slaapt nog niet op haar eigen kamer, maar ze heeft ook even zo ...
Omijngod 12 uur per nacht wat is je geheim deel het met me please

3 maanden geleden

Heeft ons zoontje soms ook wel eens. Soms slaapt hij 11/12 uur door in eigen bed, soms van 6 tot 7 nog even bij ons in bed slapen. Van de week was het een keer vanaf 3 uur. En ook hier de dagen na de vaccinaties ook overdag er wel eens naast gelegen. Terwijl het verder een hele goede slaper is. Ze hebben het vast om één of andere soms nodig denk ik

3 maanden geleden

Hier ook hoor! Slaapt tot 5 a 6 in haar eigen bedje, daarna gezellig bij ons haha Ze staat dan ineens aan en wilt spelen.. nu was het pas ook om 3 uur in de nacht. Ik vind het dan geen probleem als ze bij ons ligt die paar uurtjes, daar valt ze gelijk weer in slaap en mijn slaap is ook heilig haha Ik denk dat het vanzelf goed komt! De ene nacht ligt ze tot 5 uur in haar eigen bedje en soms 06.30. Ik denk als ik naar ons kindje kijkt dat ze dan even die geborenheid nodig heeft, want daarna valt ze als een blok weer in slaap bij ons.

3 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Hier ook hoor! Slaapt tot 5 a 6 in haar eigen bedje, daarna gezellig bij o ...
Grappig om te lezen dat meer dit hebben. Hier dus exact hetzelfde. Word brabbelend wakker en naast mij gelijk weer slapen, zo bijzonder.

3 maanden geleden

Hier ook, vind het wel fijn. Ze zijn er zo weer uit hoor… mijn eerste sliep tot 21 maand bij mij in bed.

3 maanden geleden

Wij doen dit ook! Alleen komt ze soms al rond 3u. De ene keer slaapt ze meteen verder tussen ons in, maar soms ligt ze ook 1 uur volop te kletsen en te spelen 🥲. Het word vanzelf beter denk ik dan maar 🤣

3 maanden geleden

Ik ben zo blij dat ik dit lees. Hier exact hetzelfde. Meestal zo'n 5 a 6 uur in zijn eigen bedje en dan wakker. Eerst zat ik er uren naast om hem stil te krijgen en weer in slaap. Nu kies ik na een kwartiertje eieren voor mijn geld en leg ik hem bij mij in bed (bewust alleenstaande mama). En ook dan is hij gelijk weg. Bijzonder hoe dat werkt, maar wel fijn dat het herkenbaar is.

3 maanden geleden

Zelfde! Sinds wij op vakantie waren vorige week dus dacht misschien daardoor. Maar als ik het zo lees is dat misschien sws nu dus een fase haha

3 maanden geleden

Onze dochter slaapt nog in de co naast mij.. maar werd vaak 5u wakker. Dan legde ik

3 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Onze dochter slaapt nog in de co naast mij.. maar werd vaak 5u wakker. Dan ...
Dan legde ik haar bij me en sliep ze door tot 7:30. Vanmorgen werd ze ineens pas om 6:30 wakker. Toen nog eens het speentje gegeven en werd ze om 7:10 wakker! Ik denk dat het langer slapen wel komt na een tijdje. Dochter is nu bijna 22wk 😊

3 maanden geleden

Reactie op chaichai

Omijngod 12 uur per nacht wat is je geheim deel het met me please
Haha, ik denk een beetje geluk en een beetje genen 🫣.

3 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Dan legde ik haar bij me en sliep ze door tot 7:30. Vanmorgen werd ze inee ...
Ik hoop het! Vannacht was het weer elke 2u wakker dus zit ook nog in de regressie volgens mij

3 maanden geleden

Reactie op Babyamsterdam24

Ik hoop het! Vannacht was het weer elke 2u wakker dus zit ook nog in de reg ...
Oooh ja inderdaad! Dat denk ik dan ook. Hopelijk snel voorbij.