3 Reacties

3 maanden geleden

Oe lastige vraag ik geef nu zelf kv sinds paar dagen na een paar dagen gong het heel goed

3 maanden geleden

Hoi! Ons kindje had dit ook en schijnt echt vaker voor te komen! Wat bij ons gewerkt heeft is echt maar weinig in te mengen met borstvoeding en zo op te bouwen, bijvoorbeeld 10% kv en 90% BV. Dat 3x aanbieden en dan naar 20%...enz. Op een gegeven moment konden we grotere stapjes maken, en als hij toch weer weigerde deden we een stapje terug. Dat maakt het klaarmaken wat lastig, maar in het begin gaf ik dan zo'n gemengde fles en maakte ik het af aan de borst, zodat hij altijd genoeg kon drinken. Ook heb ik hem net als met hapjes introduceren (wat ook wennen aan een nieuwe smaak is), elke dag een lepeltje pure kunstmelk gegeven om aan de smaak te wennen. Uiteindelijk nam hij zo na 3 weken een fles pure kunstvoeding aan! Het kost dus even wat tijd, maar langzaam opbouwen heeft echt geholpen. Hij kon al wel uit de fles drinken (was dan afgekolfde BV) dus wij wisten zeker dat hij de voeding weigerde en niet perse de fles. De voeding spuugde hij heel hard uit met een vies gezicht, haha. Succes!

3 maanden geleden

Reactie op Suzanne KW

Hoi! Ons kindje had dit ook en schijnt echt vaker voor te komen! Wat bij on ...
Dankjewel voor de tip! Dit klinkt inderdaad precies hetzelfde als bij ons. We gaan het proberen met een andere verhouding en lepeltjes!