12 Reacties
21 dagen geleden
Onze dochter kan zich opzich wel een uur vermaken, tussendoor even naar haar lachen en zeggen van wat ben je lekker aan het spelen dan is zij al wel weer tevreden.
21 dagen geleden
Reactie op Cleo81
Een uur?!?! Wat voor speelgoed heb je en hoe oud is je kind? 🤣
Onze dochter is 7,5 maand, allen die vermaakte zich al vrij snel alleen. Speelgoed is niet echt iets bijzonders rammelaar, haar hang dingetjes die ze van haar speelboog heeft afgehaald en knisperboekjes. Snap ook niet hoe ze zich er zo lang mee kan vermaken haha
21 dagen geleden
Euh max 10 minuten als ik in het zicht blijf en haar broer haar vaak ook nog vermaakt 😅 zittend gaat iets beter dan op de buik. Maar ze valt wel snel om en kan nog niet kruipen. En als ik wegloop om iets te doen moet ze vaak meteen huilen. Ik kan dus bijna niks. Alles met haar op de arm😵💫
Een uur lees hier ik... Pff ongelooflijk!!
21 dagen geleden
Onze zoon vermaakt zich prima voor een uur tot 2 uren. Hij is 7 maanden en kan wel goed rechtop zitten.
Hij mag graag boekjes lezen, spelen met dublo en met dingen die rammelen. Daarnaast rolt hij graag door de woonkamer heen 😂
21 dagen geleden
Reactie op millie84
Haha hier hetzelfde met onze zoon. Moet hem alleen wat meer achterna nu hij ...
Vind ook fijn dat ze zichzelf kan vermaken, ik geniet er nog even van dat je alleen ro rondjes draait op het speelkleed en er nog niet vandoor kruipt haha
20 dagen geleden
Hier ook niet lang hoor. Tja het is net de verwachting wat je maakt naar zo'n kleintje. Opzich moet ze soms gewoon met een oudere zus kan niet alle volle aandacht altijd naar haar. Maar ze doet het prima kom gewoon aan weinig toe ik heb het een beetje los gelaten. Komt wel weer. Hier is het voornamelijk frustratie dingen willen wat nog niet lukt. Ze kruipt en staat wel. Maar valt soms om of is niet snel genoeg. En alles willen zien. Dusja ik ben er wel druk mee. Maar ze heeft soms geen keus en dat geeft niet 🫣 ik weet dat het goed komt oudste kan heel goed zelfstandig spelen. Deze tijd krijg je ook niet meer terug