6 Reacties

2 jaar geleden

Zie dat er geen reactie gegeven is, maar ik heb het advies gekregen het niet te doen omdat de voeding van de Kruidvat kan klonten ! Hoop dat je er nog wat aan hebt!

2 jaar geleden

Ik heb deze ook gekregen voor me babyshower..was me grote wens. Nu zit ik indd hiermee ook. Welke kan het beste daarin. Wouden kruitvat gaan gebruiken. Maar nu twijfel ik heel erg. Nu ben aan kijken naar hero. Dus is maar 1.50 euro duurder dan kruitvat merk..

2 jaar geleden

Ik krijg hem ook, ook ik ga het proberen met de Hero maar ja daar hebben we nog niks aan want ik moet nog 6 weken wachten tot ik hem kan gebruiken 馃槵

2 jaar geleden

Hallo, hier een ervaringsdeskundige met de Baby brezza pro. Wat een top ding. Gebruikt bij onze tweeling. Midden in de nacht 1 druk op de knop en flesje klaar, wij konden niet zonder. Gaan hem straks bij de 3e weer gebruiken. Zorg er vooral voor dat je regelmatig het tuitje er onderwegklikt en schoonmaakt met een droge doek. Of afwassen maar pas terugmonteren als hij helemaal droog is. Wij hadden gewoon de Kruidvat (geiten)melkpoeder. Af en toe na-gewogen maar klopte elke keer gewoon. De settings voor alle merken is heel simpel te vinden op de site: https://babybrezza.eu/pages/formula-pro-settings Temperatuur water op de hoogte stand. Volgens mij kun je alle merken wel gebruiken. Succes!

2 jaar geleden

Toevoeging: We hebben heb alleen gebruikt met wat grotere hoeveelheden, eerste weken borstvoeding gegeven. Ik maakte 1 volle fles en verdeelde die over 2 flesjes. Of hij ook goed werkt met kleine flesjes weet ik niet. Off topic, volgens mij lost de Kruidvat - Geit sowieso wat beter op. Onze jongens hebben ook nooit krampjes gehad omdat de eiwitten in geitenmelk al verder verteerd zijn dan bij koemelk, komt dichterbij moedermelk in de buurt. Top spul.

7 maanden geleden

Reactie op Jssss

Hallo, hier een ervaringsdeskundige met de Baby brezza pro. Wat een top din ...
Op welke nummer staat jou setting? Ik geef 150 ml en heb m nu op setting 5 gezet klopt dat?