408 Reacties

2 jaar geleden

Gisteren behangen!

2 jaar geleden

Reactie op elinemoom

Gisteren behangen!
Wat leuk! En orgineel ook dat de kast ook met de kleur er in terug komt😍

2 jaar geleden

Reactie op femkesth (Moderator)

Wat leuk! En orgineel ook dat de kast ook met de kleur er in terug komt😍
Dankjewel! Idd expres die kleur gematched😜

2 jaar geleden

Dit is de baby kamer van mijn zoontje 👶🏻💙😊

2 jaar geleden

💙👶🏻

2 jaar geleden

Wij zijn bezig in onze nieuwbouwwoning en dit word de babykamer van ons 2e zoontje😊 nog niet helemaal af (kleed moet je wegdenken)

2 jaar geleden

Kamertje voor onze mini 🩷 feb ‘24

2 jaar geleden

Wij zijn nu bezig met de babykamer. Het behang zit er nu op en al zo verliefd op het kamertje. 😍

2 jaar geleden

Dit is nog de foto van toen ik zwanger was van ons zoontje. Hij zal naar zolder gaan als de baby niet meer bij ons slaapt. Het kamertje blijft voor de baby hetzelfde. Zijn ondertussen al wel wat dingen toegevoegd hoor.

2 jaar geleden

Ik heb een vraagje mbt de babykamer 😊 wij hebben een redelijk ‘klein’ kamertje, groot genoeg natuurlijk maar wij twijfelen dus of we alleen een ledikant gaan doen met een (grotere) commode of ook nog een kledingkast.. het zou wel passen maar misschien wel ‘vol’ worden 🤔 we twijfelen dus heel erg 😂 iemand ideeen/tips/ervaring?😊

2 jaar geleden

De stand van zaken (soort van). Inmiddels voorzien van matrasje en ledikant lakentje etc is besteld ook. En er staat nog een stoel voor eventuele voedingen etc. Ook wordt 1 muur nog lichtroze geverfd. Maar goed zo heb je vast een idee 😊

2 jaar geleden

Reactie op Pdw91

Ik heb een vraagje mbt de babykamer 😊 wij hebben een redelijk ‘klein’ kame ...
Wij hebben voor onze 1e in de kamer een ledikant, commode (wel redelijk grote met 6 lades) en inbouwkast. Ik heb de inbouwkast nooit gebruikt. Alle kleding/schoenen zit in de commode en jurkjes, bloesjes hangen aan hangers aan soort kapstok die we aan de muur hebben (in vorm van boom).

2 jaar geleden

Reactie op Pdw91

Wij gaan voor een grote commode (hemnes van Ikea) en dan een kledingrekje erbij

2 jaar geleden

Reactie op Pdw91

Je heb tegenwoordig ook een combi ledikant. Die heb ik gehaald om ook idd geen volle kamer te hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Pdw91

Persoonlijk zou ik dan een ledikant en commode pakken. Ik heb twee malm kasten met 4 lades. En hier past echt super veel in. En dan heb ik het nog niet eens netjes weggelegd 🤪

2 jaar geleden

Reactie op Kippie89

Wij gaan voor een grote commode (hemnes van Ikea) en dan een kledingrekje e ...
Zo hebben wij het ook bij mijn dochter gedaan, ook met de hemnes. Beviel goed dus doen we nu weer!

2 jaar geleden

Afgelopen weekend hebben wij het kamertje behangen. Wij verwachten een meisje 👧 💕

2 jaar geleden

Van weekend behangen.. meubel zijn al in elkaar. Aankomende week alles goed neer zetten en alles klaar maken 🥰😍

2 jaar geleden

Reactie op Mloessrob

Van weekend behangen.. meubel zijn al in elkaar. Aankomende week alles goed ...
Dezelfde lamp zo te zien. 😍 Schattig kamertje!

2 jaar geleden

Dit is het behang wat wij hebben gekozen 🙈 verder is het nog lang niet af… 🤪