Zijn jullie al begonnen met de babykamer? Leuk om foto's te delen en elkaar zo te inspireren! 📷💗
heb je leuke tips of ideeën op pinterest gezien, deel ze gerust!
wij gaan het kamertje met onderstaand behang bekleden :)
Dit is nog de foto van toen ik zwanger was van ons zoontje. Hij zal naar zolder gaan als de baby niet meer bij ons slaapt. Het kamertje blijft voor de baby hetzelfde. Zijn ondertussen al wel wat dingen toegevoegd hoor.
Ik heb een vraagje mbt de babykamer 😊 wij hebben een redelijk ‘klein’ kamertje, groot genoeg natuurlijk maar wij twijfelen dus of we alleen een ledikant gaan doen met een (grotere) commode of ook nog een kledingkast.. het zou wel passen maar misschien wel ‘vol’ worden 🤔 we twijfelen dus heel erg 😂 iemand ideeen/tips/ervaring?😊
De stand van zaken (soort van). Inmiddels voorzien van matrasje en ledikant lakentje etc is besteld ook. En er staat nog een stoel voor eventuele voedingen etc. Ook wordt 1 muur nog lichtroze geverfd. Maar goed zo heb je vast een idee 😊
Ik heb een vraagje mbt de babykamer 😊 wij hebben een redelijk ‘klein’ kame ...
Wij hebben voor onze 1e in de kamer een ledikant, commode (wel redelijk grote met 6 lades) en inbouwkast. Ik heb de inbouwkast nooit gebruikt. Alle kleding/schoenen zit in de commode en jurkjes, bloesjes hangen aan hangers aan soort kapstok die we aan de muur hebben (in vorm van boom).
Ik heb een vraagje mbt de babykamer 😊 wij hebben een redelijk ‘klein’ kame ...
Persoonlijk zou ik dan een ledikant en commode pakken. Ik heb twee malm kasten met 4 lades. En hier past echt super veel in. En dan heb ik het nog niet eens netjes weggelegd 🤪