20 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben toevallig net geland van gran Canaria . Aanrader ! Ook goed zwangerschapproof Egypte zou ik niet aanraden. Hier ben ik vorig jaar heel ziek geworden , wil je niet zwanger. Cyprus kan ik niks op zeggen

2 jaar geleden

Wij gaan in november toevallig ook op babymoon (die stond al gepland voor we wisten dat ik zwanger ben), naar Gran Canaria! Mijn man is er al eens eerder geweest, ik nog niet, maar al wel op andere Canarische eilanden (Fuerteventura en Lanzarote) en die vond ik echt top. Als wij gaan ben ik 26 weken zwanger dus mijn plan is met name gewoon lekker relaxen, tot rust komen, lekker eten en af en toe met de auto op pad. ☀️🌴

2 jaar geleden

Ik ben toevallig net geland van gran Canaria . Aanrader ! Ook goed zwangers ...
Wat leuk! ☀️ Waar zit je op Gran Canaria? Heb je all-in of anders?

2 jaar geleden

Reactie op kayleevg307

Wij gaan in november toevallig ook op babymoon (die stond al gepland voor w ...
Leuk! Denk dat Gran Canaria ook echt perfect is voor babymoon. En wat je zegt je bent voornamelijk aan het relaxen 😜 Welk plaatsje gaan jullie naartoe?

2 jaar geleden

Wat leuk! ☀️ Waar zit je op Gran Canaria? Heb je all-in of anders?
Wij zaten in mas palomas in het riu oasis hotel. We hadden alleen ontbijt. Maar dat was voor ons zat. Dit was ook onze babymoon en wilde gewoon lekker bij tentjes gaan eten

2 jaar geleden

Jaaa canarische eilanden, perfecte plek voor een babymoon, wij zaten Riu Paraiso Lanzarote, een absolute aanrader!!!

2 jaar geleden

Ik zou dan kiezen voor de canarische eilanden. Daar kun je je echt wel vermaken met elkaar en jullie kleine! En de temperatuur is er heerlijk ☀️

2 jaar geleden

Wij gaan richting de Canarische eilanden, dus wie weet tot dan in november!😂

2 jaar geleden

Hoe doen jullie dat met hotel kamers kind gewoon op de kamer en savonds zit je dan op het balkon of babyfoon mee? Vraag me dat altijd af. Lijkt me namelijk zo lastig.

2 jaar geleden

Wat leuk! Veel plezier! Ik ga met m’n man en zoontje van 2,5 volgende week ook op babymoon. Naar Kos en lekker luxe all inclusive zodat ik totaal kan ontspannen 😌 ben dan 23/24 weken

2 jaar geleden

Canarische eilanden zijn geweldig. Ik ga naar Lanzarote in november. Mocht je je zorgen maken over dat er weinig te doen is, kan je beter naar Tenerife gaan.

2 jaar geleden

Leuk! Denk dat Gran Canaria ook echt perfect is voor babymoon. En wat je ze ...
Ja relaxen staat wel hoog op het lijstje 😜 en eten, nu al zin in heerlijke tapas! En als we iets willen gaan doen stappen we zo de auto in! We hebben een huisje geboekt aan het strand bij Playa del Hombre, met 20min ben je vanaf daar in Las Palmas.

2 jaar geleden

Wij gaan in November naar Lanzarote! Ben dan 26 tot 28 weken zwanger. Hier eerder geweest en genoeg te doen als je wil! Maar ook heerlijk om te relaxen.

2 jaar geleden

Vorige keer met 28 weken naar Gran Canaria geweest. Vliegen blijft lastig als je zwanger bent maar vond het te doen. Wij waren er wel toen juli/augustus

2 jaar geleden

Het hotel Eugenia Victoria op Gran Canaria! Heel fijn hotel!

2 jaar geleden

Wij gaan naar Fuerteventura midden november. Niet veel te doen maar wil met mijn 29/30 weken niet te ver weg maar wel naar de zon 😂. Het eten in Egypthe weerhield mij ervan om daarheen te gaan (buikpijn en diarreen klachten etc).

2 jaar geleden

Reactie op vboekel

Wij gaan naar Fuerteventura midden november. Niet veel te doen maar wil met ...
Er zijn meer mensen met die klachten in Egypte 🤔 maar zeker tijdens een zwangerschap niet wenselijk! Wij hebben gister geboekt. Het wordt Gran Canaria (vliegen vanaf Eelde) en dan Maspalomas. Dus mochten jullie halverwege november een 25-weken zwangere Friezin tegenkomen, dan ben ik het haha 😉 Dank voor de adviezen en tips 🤩 🎉

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Hoe doen jullie dat met hotel kamers kind gewoon op de kamer en savonds zit ...
‘s Avonds idd gewoon op de Kamer. Wij doen vaak spelletjes of even film/serie kijken

2 jaar geleden

‘s Avonds idd gewoon op de Kamer. Wij doen vaak spelletjes of even film/ser ...
Maar heb je dan een apparte kamer? Of zit je in dezelfde kamer al.waar je kindje in slaapt?

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Maar heb je dan een apparte kamer? Of zit je in dezelfde kamer al.waar je k ...
Ja ik bedoel balkon/terras ipv kamer. Of er is geen aparte kamer, of het is ook snel gehorig. Dus binnen is lastig.