13 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben de stopcontact beschermers van de bouwmarkt dat heet bij ons Leroy Merlin. Mocht je een trap hebben kan je kijken voor trap rekje. En eventueel kabels achter een kabelgootje verwerken zodat de kleine daar niet aan kan komen
2 maanden geleden
Ook hebben wij trouwens om de hoeken van de tafels beschermers gedaan zodat als onze man valt hij niet tegen een punt aan kan stoten die hebben we gekocht op Temu en werken perfect
2 maanden geleden
Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀
Ook hebben wij trouwens om de hoeken van de tafels beschermers gedaan zodat ...
Ah ja deze had ik inderdaad gezien op Temu. Ik ga ze dan ook bestellen. Wist niet helemaal of deze goed zouden zijn. Naar de stopcontactbeschermers ga ik kijken. Thanks voor de tips! ❤️
2 maanden geleden
Reactie op Karloempia
Ah ja deze had ik inderdaad gezien op Temu. Ik ga ze dan ook bestellen. Wis ...
Wij hebben de stopcontact beschermers via temu. Werkt prima.
2 maanden geleden
Reactie op KMdV1993
Zijn hier ook tips voor kamerplanten? Wij hebben aardig wat planten staan. ...
Oja goeie! Mijn huis staat ook vol 🤣 een paar haal ik steeds van de grond als ze daar gaat kruipen maar dat wordt geen doen als ze het eenmaal snel kan met die grijpgrage handjes van dr.
2 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Hoe oud is je moppie?
Mijn moppie is net een week 6 maanden 🥰
2 maanden geleden
Reactie op Cleo81
En ze kruipt al?! Wat vlottt!!!
Ja het is meer tijgeren hoor, maar ze Zet zich af tegen de grond en beweegt zo de hele kamer door, dus vandaar de spoed met het babyproofen 🤣
één maand geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Hebben jullie al traphekjes? Zo ja, welke kunnen jullie aanraden? Er is zov ...
https://www.baby-dump.nl/safety-1st-deurhek-auto-close-wit-73-cm-80-cm.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw2ou2BhCCARIsANAwM2Gw8GDZXucOaO_xPD86VMd0awDsMGF128ZFIFvHMTVgKpEbGXzODiUaAkUKEALw_wcB
Wij hebben deze. Opent en sluit lekker makkelijk!
één maand geleden
Ik had op internet gespeurd naar goede beschermers en kwam op deze uit: https://www.bol.com/nl/nl/p/hendig-stopcontactbeveiliging-24-stuks-past-alleen-in-nederland-stopcontact-beveiliging-kinderbeveiliging/9300000177147590/?s2a=