7 Reacties

5 maanden geleden

Hi Charlotte, Ik ben nu op vakantie naar Andalusië en wij hebben de babyzen yoyo gehuurd. Ik ben er heel tevreden over! Super handig ding en onze kleine meid ligt er tevreden in (14 w)

4 maanden geleden

Wij gaan volgende week op vakantie en hebben ervoor gekozen om ook de babyzen yoyo te huren. Ze is dan 18 weken. Ik wilde idd ook mijn eigen kinderwagen niet meenemen vanwege t gesjouw en het beschadigen ook. Een buggy durfde ik nog niet goed aan omdat ze ook veel zal slapen in de wagen, misschien dat haar dat niet lukt in een buggy? Zo dacht ik erover tenminste

4 maanden geleden

wij hebben ook de babyzen gehuurd toen ze 3 maanden was. was top!

4 maanden geleden

Waar huren jullie deze? Welke website:)?

4 maanden geleden

Reactie op LisaLL

Waar huren jullie deze? Welke website:)?
reisbaby

4 maanden geleden

Wij hebben ook de babyzen yoyo gehuurd. Nouuu wat een uitkomst..echt ideaal!! Ik zou absoluut je eigen buggy niet meenemen. Meerdere mensen gehoord over hoe onzorgvuldig ze ermee omgaan. M'n zus haar buggy is bij onze laatste vakantie ook beschadigd geraakt. De babyzen kan je super simpel inklappen en lekker meenemen het vliegtuig in. TIP!! Klap de kar in, voordat je het vliegtuig in gaat zodat ie mee de cabine in kan. Anders moet ie alsnog het ruim in. Wij waren vergeten dat we 'm gewoon mee konden nemen als tasje en moesten 'm hij instappen achter laten... terwijl ie dus ingeklapt prima mee had gekund. Afijn, echt top ding. Ik huurde 'm via Peerby.nl voor nog geen €50,- voor een week!

4 maanden geleden

Reisbaby eerder willen huren maar was uitverkocht voor de periode dat ik 'm nodig had.