4 Reacties

2 jaar geleden

Ik had de eerste keer wat bloedverlies. Totaal in paniek natuurlijk.. VK gebeld en die zei toen dat het eigenlijk gewoon hartstikke normaal is, een gesprongen vaatje. Toch even niet meer gedurfd daarna, de eerst volgende keer weer een heel klein beetje bloed, minder paniek maar toch even schrikken. Nu heb ik geen bloedverlies meer na de gemeenschap. Met de baby gaat alles goed en ze zeggen dat die er echt niets van merkt. Dus ja, het is super spannend en je kan wat bloedverlies hebben maar het hielp mij enorm te weten dat dat "normaal" is.

2 jaar geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap, nooit anders gedaan dan normaal qua intimiteit en heb een dochter van 11 maanden. 馃槤 Verloskundige zeggen dat het geen kwaad kan dus zou het van ze aannemen. 馃憤

2 jaar geleden

Ik had eerst wat bloedverlies naderhand, maar toen dacht ik nog dat ik ongesteld werd (wat natuurlijk achteraf helemaal niet zo was). Zodra ik een positieve test in handen had, maakte ik me ook erg zorgen over die bloedingen. Daarna nog 2 keer bloedverlies gehad na gemeenschap/enkel een hoogtepunt. Ik had ook veel buikkrampen na een hoogtepunt en sowieso. Maar ondanks dit alles heb ik vorige week maandag nog een prachtig kloppend hartje gehoord met 8 weken. De VK verklaarde het volgende: het is daar erg gevoelig, dus er kan zo een vaatje springen. Daarnaast waren de eerste bloedingen waarschijnlijk innestelingsbloedingen en de krampen kwamen van een fibroom in m鈥檔 baarmoeder. Al met al, druk gemaakt om niks. Nu geen last meer van met 9,5 week!

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap van mijn zoon ook gewoon intiem geweest net als anders maar geen gekke standjes zeg maar toch nu een zoon lopen van 14 maanden Deze zwangerschap net zo Wel bloeding gehad 4 a 5 dagen achterelkaar maar was oudbloed toch voor echo gegaan en was zelfs al een zwak kloppend hartke met 4+6 dagen later weer bloeding gehad en weer echo toen was de hartje zelfs duidelijk en snel te zien was dus een innestelings bloeding nu 9+1