6 Reacties

3 maanden geleden

Heel herkenbaar heeft mijn zoontje van 5 maanden ook. Wat je nu doet doe ik ook geruststellen laten zien waar het geluid vandaan komt

3 maanden geleden

Heeft onze oudste ook altijd gehad, die is net 2 en heeft het serieus nog steeds bij de staafmixer. Heel vervelend en probeer hem te betrekken bij koken, of voor te bereiden, of af te leiden. Het gaat wel beter maar af en toe krijst ie het dan nog steeds uit..

3 maanden geleden

Dit is precies de reden waarom ik naast onze zoon kook, tandenpoetsen, tondeuse. Wil niet dat hij bang wordt van dit soort geluiden. Denk dat de blunder wel heel luid is, misschien op wat meer afstand laten kijken ? Wanneer iemand haar vast heeft

3 maanden geleden

Reactie op Lindaax

Dit is precies de reden waarom ik naast onze zoon kook, tandenpoetsen, tond ...
Ik denk dat het heel erg van je kind afhangt. Want dit doen wij ook.. en alsnog is hij er al 2 jaar bang voor! Onze baby daarentegen heeft er nooit last van gehad. Denk dat geluiden bij mijn oudste nogal hard binnenkomen en dat hij daardoor snel schrikt. Anderzijds is het ook gewoon een beetje een gevoelig mannetje die alles spannend vindt. ben het wel eens met dat je deze geluiden ook juist moet blijven maken, maar dat het dus niet per se zorgt voor dat een kind er geen last van heeft maar dat dat heel erg afhangt van je kleintje.

3 maanden geleden

Wij hebben dit van het begin af aan ook altijd gedaan. Ze had nooit ergens last van. Vervolgens werd ze wat eenkennig met andere personen, dat is nu weer voorbij, maar nu is het met harde geluiden. Hoewel ik net de vaatwasser uit pakte bij haar in de buurt en de borden flink kletterden op elkaar en ze dan weer geen kik gaf 🤣 We blijven het idd doen en we blijven haar troosten en gerust stellen. Hopelijk is dit weer zo'n welkbenede faaaassseeeeee en duurt het hier geen 2 jaar 🤭🤭

3 maanden geleden

Is niet je eigen schuld hoor, zoals sommigen hier suggereren. Mijn zoontje had er ook “opeens” last van terwijl het eerst geen probleem was!